B
Gast
(Gelöschter Account)
lass mich raten VdB?Ich bin einer, aber pssst nicht weitersagen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
lass mich raten VdB?Ich bin einer, aber pssst nicht weitersagen
Wie? Magst runter von der Liste?vollkommen egal. denn sie ist sowieso veraltet. so wie die namen darauf![]()

ich bin da gar nicht drauf: viel zu jung dafürWie? Magst runter von der Liste?![]()
ich bin viel zu jung dafür![]()

Eh. De Bladn sagn a oiwei "mollig" und de Schiachen "tageslichttauglich".naujo...
![]()
Eh. De Bladn sagn a oiwei "mollig" und de Schiachen "tageslichttauglich".![]()
Liaba ned..jetzt kannst da vorstölln, wia de ausschaut...![]()
Des is jo schon fost nit zu glabm sowos oba a.....Eh. De Bladn sagn a oiwei "mollig" und de Schiachen "tageslichttauglich".![]()
des is ned schwa: die chu existiert seit 20. Oktober 2015 - und des letzte update von da ominösen listn is sicha scho länga herwie jung muß man sein um zu jung zu sein....![]()
dawoi hast's do imma, dass a z'drucktes, wampates baby so siaß ausschautAngenommen de Chu sogt, sie is mollig, tageslichttauglich und zu jung für de Listn....jetzt kannst da vorstölln, wia de ausschaut...![]()

hasts do imma, dass a z'drucktes, wampates baby so siaß ausschaut![]()
mit da chu tat i gern amoi.......kaffee trinken![]()

ups. schon wieder ein fetisch, den ich nicht teile
![]()
Musst ihn ja nicht am "ka Fetisch" trinken.... Bett geht auch.ups. schon wieder ein fetisch, den ich nicht teile
![]()
bin dabei: wann und wo, kleiner gnom?Na guat...dann lod i di zum figgn ein![]()
![]()
und wenn ich so nachdenke: auf eiskaffee steh ich schonMusst ihn ja nicht am "ka Fetisch" trinken.... Bett geht auch.
bin dabei: wann und wo, kleiner gnom?
und wenn ich so nachdenke: auf eiskaffee steh ich schon![]()
Den Zeitpunkt darfst da aussuachn....und wenns grottenschlecht werden sollte, könn ma immer nu auf an guatn Eiskaffee gehn![]()
Hast aber ganz schön lang gebraucht zum aussuchen!sonntag abend?![]()
Ich musste ja zuerst Bewerbungsgespräche führen!Hast aber ganz schön lang gebraucht zum aussuchen!![]()