K
Gast
(Gelöschter Account)

Wünsch euch derweil noch eine schöne Unterhaltung ,in ana 3/4 Stund bin ich wieder online!!

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

Hatte und seid damals macht er Probleme weil falsch zam gewachsen und wenn i ihn vom anderen zeh fernhalte tut er nicht weh...Hast leicht an brochenen Zeh?
LG M.
Bist schon wieder leischnan???Im Eifer des Gefechts hab ich aufn Akkustand vom Handy (4%) ned gschaut,
Powerbank auch leer,und kein Kabel mit!
Wünsch euch derweil noch eine schöne Unterhaltung ,in ana 3/4 Stund bin ich wieder online!!![]()
Bei wem?Bist in guade Händ....kann i da versichern
is ma amoi gmiatlich chilln und ned lowcarben geht da Fred über Do is wo los im Fred gelleAlter Schwede, werd mitm lesen ned fertigis ma amoi gmiatlich chilln und ned lowcarben geht da Fred über
![]()
wurscht .Meine hat ja auch das halbe EF mitgekriegt.Gibt schlimmeresSo jetzt kennt dann de ganze Welt meine Krankheiten gggg
I tua denken ...
LG M.

Net immer......Aber immer öfterfunktioniert nur ned gaunz, gö![]()
![]()
![]()

Des wor a anderes Glitzern
LG M.

Du woast jo gor net wo i hingschaut hobwoas ned wos du siachst
![]()
Wo hob i leicht glitzertDu woast jo gor net wo i hingschaut hob
LG M.
Naja des will i mal ned behaupten...Bei mir
LG M.

I schonNaja des will i mal ned behaupten...![]()
Meine Augen hom glitzert beim schauenWo hob i leicht glitzert![]()
Brauchst net eher ich sollt a bissal rotwerden.Rotwerd![]()
Bei dem Alzheimer das er mi nimma kennt wenn a mi paar Monate ned sieht.. wo i natürlich nix dafür kann weil er ja nieeee Zeit hat...I schon
LG M.
Geh.....bin bloß iBrauchst net eher ich sollt a bissal rotwerden.
LG M.