- Reaktionen
- 66
moooorgeeeen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

Guten Morgen
Derf i do üwahaupt eini schreiben, wenn ich grod im Ausland huck?![]()
Des hot nu nie so schnö ane zu mir gsogtOwa imma doch
Eina mit dir![]()
Des hot nu nie so schnö ane zu mir gsogt![]()
Owa wos des entscheidende Organ fia de Glucksöligkeit suachn muass, sogst ihr net...Liebe @Mitglied #187841, ich war bei einer Führung in der ägyptischen Abteilung und kenn mich jetzt voll aus.
Also: wennst an Pharao ausgrobst musst auch seine Eingeweide suchn. Weil die san imma extra. Auch des Herz sehr oft. Und an herzlosen wirst ja ned wolln?
Oba daun hamma a Problem. Du derfst eam nämli ned ausführen. Ob du ihn hingegen einführst ist gaunz alla dei Soch
Oba über'd Grenz - des is vaboten. Wos oba eh gaunz praktisch is. Im Urlaub host a Begleitung, und daham dei Ruah![]()
Danke für de ausführliche AusführungLiebe @Mitglied #187841, ich war bei einer Führung in der ägyptischen Abteilung und kenn mich jetzt voll aus.
Also: wennst an Pharao ausgrobst musst auch seine Eingeweide suchn. Weil die san imma extra. Auch des Herz sehr oft. Und an herzlosen wirst ja ned wolln?
Oba daun hamma a Problem. Du derfst eam nämli ned ausführen. Ob du ihn hingegen einführst ist gaunz alla dei Soch
Oba über'd Grenz - des is vaboten. Wos oba eh gaunz praktisch is. Im Urlaub host a Begleitung, und daham dei Ruah![]()
Sehr gerne! Hab bei der Führung extra gut aufgepasstDanke für de ausführliche Ausführung![]()
Du bist die Beste !!Sehr gerne! Hab bei der Führung extra gut aufgepasst
![]()