- Reaktionen
- 34.785
- Checks
- 74
sitzt der teufel still und leise in der ecke und lerntWenn Frauen unter sich sind!![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
sitzt der teufel still und leise in der ecke und lerntWenn Frauen unter sich sind!![]()
sitzt der teufel still und leise in der ecke und lernt
jedoch....wenn ich in die Hölle komme, wird sich der Teufel von seinem Thron erheben, und sagen,Ja, da könnt er sicher nu was lernen![]()
jetzt bin ich lieb auch nochMeine Lieben, woar wieda a gmiatlicha Nochmittag![]()
Ja , da schließe ich mich an. Gemütlich und sehr aufschlussreichMeine Lieben, woar wieda a gmiatlicha Nochmittag![]()
Ja, war wieder sehr nettMeine Lieben, woar wieda a gmiatlicha Nochmittag![]()
Bist scho recht aufgeregt?
Nau, so an Männerandrang hob i jo ned jedn TogBist scho recht aufgeregt?![]()

Jooo, halt die Ohren steifNau, so an Männerandrang hob i jo ned jedn Tog![]()
Oiso i woaß ned ob i nu woaß wia ma üwahaupts was steif hältJooo, halt die Ohren steif![]()
Anhang anzeigen 13308387Nau, so an Männerandrang hob i jo ned jedn Tog![]()
Lass di net verwirren, des san MännerproblemeOiso i woaß ned ob i nu woaß wia ma üwahaupts was steif hält![]()
Des is wie mit‘n Radlfahren, des verlernt ma nimmaOiso i woaß ned ob i nu woaß wia ma üwahaupts was steif hält![]()