- Reaktionen
- 123.411
- Checks
- 57
Des geht ned als früher durch...
Des is eh scho glei...da kann i mi ja gar nimma sammeln und seelisch drauf vorbereiten...![]()
San ja nu 1 1/2 Wochn
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Des geht ned als früher durch...
Des is eh scho glei...da kann i mi ja gar nimma sammeln und seelisch drauf vorbereiten...![]()
Mitglied #403443 a Kaffeejause wirdsSo, bevor i wieda vagiss
Meine Lieben, nöchste Woche wär unsere erste Kaffeerunde im neuen Jahr
Am 23.1.2025 ab 14:00 in der üblichen Location
@Mitglied #527049 diesmal bin ich früher dran mit Bescheid geben
@Mitglied #599890 hast Zeit?
Und die üblichen Verdächtigen sind sowieso eingeladen![]()
Hö, hiaz oba! Wos hast üblich?... und a nu vadächtig??? Ööööh!So, bevor i wieda vagiss
Meine Lieben, nöchste Woche wär unsere erste Kaffeerunde im neuen Jahr
Am 23.1.2025 ab 14:00 in der üblichen Location
@Mitglied #527049 diesmal bin ich früher dran mit Bescheid geben
@Mitglied #599890 hast Zeit?
Und die üblichen Verdächtigen sind sowieso eingeladen![]()
Donnerstag nachmittags kann i nie, weil da hab i Papa-Dienst. Höchstens Ihr seid's zu späterer Stunde (ab 17.00 Uhr) a nu do.23.1.2025 ab 14:00 in der üblichen Location
Schade; nach 17 Uhr eher nicht mehrDonnerstag nachmittags kann i nie, weil da hab i Papa-Dienst. Höchstens Ihr seid's zu späterer Stunde (ab 17.00 Uhr) a nu do.![]()
Booooaaaaaaaa..... gleich mal den Arbeitgeber a Info geben, muss ich gleitzeit abbauen, booooooaaaaaa das heißt um 6 Uhr anfangen, damit ich die Stunde rein bekomme![]()
wooooooooooooossssssssss a Nochtschicht a nu... nau prackEar guad, ned dass'd nu a Nachtschicht eilegn muast zum nacharbeiten![]()
Bubi,.. des vasteht heit KANE mehr... los dein Praka steckn...wooooooooooooossssssssss a Nochtschicht a nu... nau prack
Merkst as?... wie imma mocht sie auf TOTFRAUGOLATSCHN, de feige Nuss!!!San ja nu 1 1/2 Wochn![]()
San ja nu 1 1/2 Wochn![]()
Donnerstag nachmittags kann i nie, weil da hab i Papa-Dienst. Höchstens Ihr seid's zu späterer Stunde (ab 17.00 Uhr) a nu do.![]()
Guad dass i des les.....
NUDLAUG!

Merkst as?... wie imma mocht sie auf TOTFRAUGOLATSCHN, de feige Nuss!!!
@Mitglied #527049 ... Ohne Schandarm geht nix!!!
Mei Brust is soooo brat,... de Wiascht haum olle moi Plotz...![]()
Bei deim Geschreibsel kriag i Knöpf in meine Gyri und Sulcis@Mitglied #680766 ...
I denk moi kurz noch,... : Tatat i sog ma moi, gauuunz ohhhhne kummma, des komplett ohne Topfen und Toag, sogma erst rechts nix söm gmochts, komplett ohne meine 3Nosen,... mit Papier vom Obergeneral und i söwa olle 5 Kex in da Hosn los.....
De feige Nudl quietscht sowieso aus...
BANANENSCHNITTN ALARM
@Mitglied #527049

Mia zwa haum sowies ausgret, noch dem i Schnitzl aus deine Faraoboana gmocht hob!Bei deim Geschreibsel kriag i Knöpf in meine Gyri und Sulcis![]()

Des vasteh i jetzt a net, aber i bin ganz bei dirBei deim Geschreibsel kriag i Knöpf in meine Gyri und Sulcis![]()
Hätt i niiiie glaubt, daß ausgerechnet DUUU GAUNZ BEI MIA BIST....Des vasteh i jetzt a net, aber i bin ganz bei dir

Mit soiche Schwanatantn hob i sowieso nixxe aum HuatMia zwa haum sowies ausgret, noch dem i Schnitzl aus deine Faraoboana gmocht hob!
Geh schlofn und stänka nit...![]()
I bin eh bei da LolaHätt i niiiie glaubt, daß ausgerechnet DUUU GAUNZ BEI MIA BIST....
![]()