S
Gast
(Gelöschter Account)
Unmotiviert, erst beim kassiern is aufgeblühtI hob bis jetzt oiwei in Herrn ghabt, der is voi a Netta
Woars unfreindlich?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Unmotiviert, erst beim kassiern is aufgeblühtI hob bis jetzt oiwei in Herrn ghabt, der is voi a Netta
Woars unfreindlich?
NeigierdsWos kaft's denn leicht ständig beim Orion, es Zwa?
Wos kaft's denn leicht ständig beim Orion, es Zwa?
Woa ned der hawara doGuten Morgen liebe Nachbarn![]()
Oiso eicha Orionverkäuferin is unter olla Sau![]()
Der is gestern vü Umsatz entgangen, hoffe sie is beteiligt![]()
Es Gfrasta!Neigierds![]()
In den meisten Fällen erkenn ich das noch recht gutWoa ned der hawara do![]()
Schönen guten Tag in die Runde!Grau in Grau mit Bodennebel und 1°![]()
Woar eh ab Mittag a schenSchönen guten Tag in die Runde!
Ich trau mich ja gar nicht zu sagen dass bei mir schon wieder seit der Früh die Sonne scheint
Und weil die meine nebligen Fenster beleuchtet hat werden sie jetzt geputzt. Das schieb ich gerne vor mir her. Regnet ja eh bald wieder usw. Wenn ich aber dann mal starte, dann volle Wäsch. Blumen stutzen, Vorhänge waschen, Fliegengitter tauschen,....![]()
Oiso Fenster putzen dua i olle 2 MonatSchönen guten Tag in die Runde!
Ich trau mich ja gar nicht zu sagen dass bei mir schon wieder seit der Früh die Sonne scheint
Und weil die meine nebligen Fenster beleuchtet hat werden sie jetzt geputzt. Das schieb ich gerne vor mir her. Regnet ja eh bald wieder usw. Wenn ich aber dann mal starte, dann volle Wäsch. Blumen stutzen, Vorhänge waschen, Fliegengitter tauschen,....![]()
Na servas ....soviel Zeit macht i haben...das i des olle 2 Monat mochOiso Fenster putzen dua i olle 2 Monat![]()
I hob da ka fixe Routine. I mochs wauns ma passt oda mi die Schicht aum Glos scho stertOiso Fenster putzen dua i olle 2 Monat
Dafür die Rollladen nur 2 moi in joha![]()
I hob a ned vü Fensta. Trotzdem tua i's zu sötnI hob ned sovü Fenster. Des geht schnö!
Ober i muas öfters putzen, wei de vögl glaub Sie können duach fliegn , geht ober ned.
Daun hob i jedes moi an fleck, und des kotzt mi aus
I hob sonst nichts zu mochnI hob a ned vü Fensta. Trotzdem tua i's zu sötn![]()
Na wenn du Zeit hast kannst gerne zu mir putzen kommenI hob sonst nichts zu mochn![]()
Sonst kommst hoid zu mir....is sicher ned so weit...Kommt drauf an wie weit ich fahren muss![]()
Bist leicht mei NachbarinSonst kommst hoid zu mir....is sicher ned so weit...