- Reaktionen
- 103.716
- Checks
- 77
Wenn du wüsstest warum i lach....lach ned imma Lola..........des is eben so.......![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wenn du wüsstest warum i lach....lach ned imma Lola..........des is eben so.......![]()

will i wissn!Wenn du wüsstest warum i lach....![]()
![]()
maaaaaaaa.....wie kann ma nua so gemein sein.....i kann ja nix dafür.....Du doch ned![]()
![]()
Besprech ma moi bei 1-2maaaaaaaa.....wie kann ma nua so gemein sein.....i kann ja nix dafür.....![]()
![]()

also du weißt wie du mich fangen kannst.....owa glaub ned, das i so leicht her geh....Besprech ma moi bei 1-2.
![]()
![]()

Ok 1 Bier..... muass reichen....also du weißt wie du mich fangen kannst.....owa glaub ned, das i so leicht her geh....
....maaaaa, moch mi ned varuckt......![]()

jooooooeh..........Scheissal........und 6Kaffee.....Ok 1 Bier..... muass reichen....![]()
Oder so....sagt der oafoch Scheissal zu miajooooooeh..........Scheissal........und 6Kaffee.....![]()
.....wenn der wüßte

I hob ma des gleiche denktOder so....sagt der oafoch Scheissal zu mia.....wenn der wüßte
![]()

Würd sagen....finds raus...ups sorry, ja tut mir leid....is mia afoch aussagrutscht......oder gibts da was, was ich wissen sollte ....![]()
Des hätt i so nia gsogtWürd sagen....finds raus...
.12 schreibt ma ohne bindestrichBesprech ma moi bei 1-2.
![]()
![]()
nana, 1 bis 2 genügt schon.....denn bei 12 bin i dann scho zu sehr devot....12 schreibt ma ohne bindestrich
Guad zu wissennana, 1 bis 2 genügt schon.....denn bei 12 bin i dann scho zu sehr devot....![]()
Eher letschat und nimma zu gebrauchennana, 1 bis 2 genügt schon.....denn bei 12 bin i dann scho zu sehr devot....![]()

.. maaaaa, na jetzt owa..... hey des is schon a bissl übatrieben..... OK, a bissl a Stütze braucht a Daun schon.Eher letschat und nimma zu gebrauchen![]()