- Reaktionen
- 14.297
- Checks
- 7
Wo treibt's denn den scho wieda hi?Mei Schatz hat ma Gu Morgn vom Flughafen gschriebn
Dann woar i munta
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wo treibt's denn den scho wieda hi?Mei Schatz hat ma Gu Morgn vom Flughafen gschriebn
Dann woar i munta
Wie lange will er den Job machen?Heit Nocht is a vo Portland noch Kanada gflogn und jetzt fahrt a numoi überd Grenz zu de Amis![]()
Wie lange will er den Job machen?
Ich würde krepieren bei den ständigen Zeitverschiebungen
Sog eam, er soe in Trump ane owa haun!Heit Nocht is a vo Portland noch Kanada gflogn und jetzt fahrt a numoi überd Grenz zu de Amis![]()
Mir ist meine Nachtruhe schon heiligEr hat gmoant woar gar n3d so schlimm, dadurch er eh im Flieger a imma gschlafn hat
Schau ma moi wies erm geht, wenn er m Donnerstag ham kimmt![]()
Von mir a orneSog eam, er soe in Trump ane owa haun!
Soweit kimmt a nedSog eam, er soe in Trump ane owa haun!
Mir ist meine Nachtruhe schon heilig![]()
Ich bin ja auch schon älterErm normal a![]()
Ich bin ja auch schon älter![]()
Du weißt ja gar nicht wie alt ich mich zur Zeit fühleDe poar Joar
Und bei erm is nu ans weniger wia bei mir![]()
Du weißt ja gar nicht wie alt ich mich zur Zeit fühle![]()
Mein Jetlag war beim Heimkommen immer viel stärker als beim Rüberfliegen. Mag aber auch daran liegen, dass ich beim Rüberfliegen immer freudig aufgeregt war. Und beim Heimkommen gewusst hab der Urlaub ist ausEr hat gmoant woar gar ned so schlimm, dadurch er eh im Flieger a imma gschlafn hat
Schau ma moi wies erm geht, wenn er am Donnerstag ham kimmt![]()
Ui, host du scho wieda an Stress in alla HerrgottsfriaGuten Morgen![]()
Nochbarschoft und Drentasboch und Herentasboch![]()
![]()
Jetzt schnell ins Home Office![]()
![]()
..
Booooaaaa nix als Arbeit