- Reaktionen
- 32.707
des is a Aunsog - leida zweit weg.Kimmst zu mir, heite gibts Paprikahendl mit Fisolen und Nudeln
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
des is a Aunsog - leida zweit weg.Kimmst zu mir, heite gibts Paprikahendl mit Fisolen und Nudeln
Probiers amoi. Des is guadAlso, Paprikahendl mit Nudeln kenn i, aber Fisolen dazua ned![]()
Probiers amoi. Des is guad
, i was nedSan nur 250 km. Kommt drauf an aus welchem Bezirk du kommstdes is a Aunsog - leida zweit weg.![]()
Mein Hexerl. Schnapp deinen Besen und komm auch. Bist auch gern eingeladenKimmst zu mir, heite gibts Paprikahendl mit Fisolen und Nudeln
Wos i fia a ‚Latte‘ brauch, entscheid immer no i – und de gibt’s definitiv ned beim Barista im Becher![]()
@Mitglied #257177 fällt da nix drauf ein![]()
... wos soid ma dazua eifoin?
... is jo eh dei Entscheidung 
Kimmst zu mir, heite gibts Paprikahendl mit Fisolen und Nudeln
Also, Paprikahendl mit Nudeln kenn i, aber Fisolen dazua ned![]()
Probiers amoi. Des is guad
hob i a erst letztn Freitog in da Kantin genossen, i was ned
Mal schauen![]()

Ich brauch ka zusätzliches Holz vor meiner Hüttn, da hab ich eh schon gnug... wos soid ma dazua eifoin?
... is jo eh dei Entscheidung
...obst de Lottn ois Hoiz vuar d(ein)a Hittn oda ois Brettl vuarm Kopf nimmst![]()
![]()
Siagst das. Und i hobs sölba kocht. Und i kaunn guad kochen.hob i a erst letztn Freitog in da Kantin genossen... oiso Paprikahendl mit Spiralen und Fisolen
![]()
Deine Krapfen haben heute eine komische Form
Deine Krapfen haben heute eine komische Form![]()