- Reaktionen
- 14.998
a bissel gewählte ausdrucksweise schadet nieSchee gsogt....
I sauf mein afoch!!
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
a bissel gewählte ausdrucksweise schadet nieSchee gsogt....
I sauf mein afoch!!
![]()
I bin hoit afoch a weng a Prolo...a bissel gewählte ausdrucksweise schadet nie
nein, ich würde eher sagen " rustikale ausdruckweise"I bin hoit afoch a weng a Prolo...![]()
![]()
Gewisse Leit sogatn Bauer dazua!!nein, ich würde eher sagen " rustikale ausdruckweise"
Du ah @Mitglied #527049?Schee gsogt....
I sauf mein afoch!!
![]()
I sogat des eh ned...drum hob i a gewisse Leit gschriem...zieh nicht einen berufsstand in den schmutz, außerdem bin ich ja auch quasi ein biobauer, habe blumen und gemüsebeete
HalloGewisse Leit sogatn Bauer dazua!!![]()
Ich werde jetzt einen gepflegten Kaffee zu mir nehmen - in einer stilvollen Porzellantasse.![]()
Kropfn etc. is bei mir heit gschtrichn - i moch scho wieda a Diät. ( obwois eh sinnlos is)Mach i dann a glei und an Krapfn dazua![]()
Mach i dann a glei und an Krapfn dazua![]()
Dann haben wir beide ja nur jeweils einen Halben![]()
@Mitglied #125890 du bist jetzt Friseur?
Wos i fia a ‚Latte‘ brauch, entscheid immer no i – und de gibt’s definitiv ned beim Barista im Bechersöwa Schuid... gönn da hoid afoch a"n" Latte, daunn bist mittndrin stott nua dabei
![]()
Gehst scho schlofn?
Oder der mit dem Besen. Wer weiß?@Mitglied #125890 du bist jetzt Friseur?
Kannst du gut kehren? Die Fuchslady bist ja hoffentlich nichtOder der mit dem Besen. Wer weiß?![]()
Ich bin auf dem Bild offensichtlich ein wenig abgelenkt.Kannst du gut kehren? Die Fuchslady bist ja hoffentlich nicht![]()