- Reaktionen
- 152.558
- Checks
- 74
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Mog so derbe Unterhaltungen mit so grobe Aussagen ned so. Sollte doch noch a bisserl respektvoll sein. Sorry. So siag i des. wü koan aufm Schlips steignOwa ned irgend ane![]()
I trog eh nia an.... wü koan aufm Schlips steign
Mog so derbe Unterhaltungen mit so grobe Aussagen ned so. Sollte doch noch a bisserl respektvoll sein. Sorry. So siag i des. wü koan aufm Schlips steign

I fiacht mi eh ned vor dir.Drum brauchst di du in Wirklichkeit eh ned vor mir fiachtn....
Da @Mitglied #705964 dafür umso mehr....![]()
Fiacht mi eh ned vor dirDrum brauchst di du in Wirklichkeit eh ned vor mir fiachtn....
Da @Mitglied #705964 dafür umso mehr....![]()
Du bist ma oane
Hast a an Duarscht??Du bist ma oanesowas gfoit ma

Freili oiwei. Two beer or not two beer. That is the questionHast a an Duarscht??
![]()
Für die durstigen Kehlen, zum WohlAnhang anzeigen 13923525
Ok, ich auch nicht, dann können es auch 2 Bier seinEin Prosit der Gemütlichkeit. Muss morgen nicht arbeiten. Dann gibts mal ein Bier
Persönlich leider ned. Nu ned. Kaun ja no werdn. Würd mi gfreinDu kennst die @Mitglied #527049 ned, gö?![]()
Persönlich leider ned. Nu ned. Kaun ja no werdn. Würd mi gfrein