- Reaktionen
- 105.407
- Checks
- 3
Eh kloar....i darrat sofort an Bam ausreissn wann ma ned lad drum warrat...Na Dudi, alles fit?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Eh kloar....i darrat sofort an Bam ausreissn wann ma ned lad drum warrat...Na Dudi, alles fit?
Wirst leicht heit nu gehüpft weilst scho dahin bist??Gute Nacht Jungs und Mädels und alle dazwischen.
Forstpflanzen gibts eh scho um 2€Eh kloar....i darrat sofort an Bam ausreissn wann ma ned lad drum warrat...![]()
In Südtiroi haast sogar es Bier Forst...Forstpflanzen gibts eh scho um 2€![]()
Logo, ich bin hinten.Wirst leicht heit nu gehüpft weilst scho dahin bist??
![]()
wieda wos glerntIn Südtiroi haast sogar es Bier Forst...![]()
der letzten ReiheGanz hintn??
![]()
Abstellgleis, ha???In
der letzten Reihe
I kumm.momentan ned recht dazua...@Mitglied #705964
heit hob i a leiwaunde Motorradltour gmocht - in der Region Wildalpen. Super schene Gegend.
Wenn i di Maschin auf 130/140 aufreiß und in Lenker ausloss is ois gaunz normal, wenn ich owa daunn freihändig foah und auf 70 owekumm kriag i a Lenkerflattern des sie gwoschn hot. daunn muass i auf den Lenker greifen sunst hauts mi owe.
I glaub des san die Reifen - hob eh scho Neiche bestöht.
hoit di aun - i bin im Mai scho 4500 km gfoahnI kumm.momentan ned recht dazua...
Und wannst ned glei in da Fruah foahrst, iss eh z'haas...
Nur im Mai??hot di aun - i bin im Mai scho 4500 km gfoahn
i foah am Liabsten um 08:00 los- des is fia mi die beste Zeit
i bin a kraunka TypNur im Mai??
Allerhand...
Des hab i nedamoi heuer...![]()
I üwaleg grod ob i ma a zweite kaffn soid...i bin a kraunka Typ
hob beruflich einiges in de Bundesländer zum Tuan ghobt - des hob i glei zum Motorradlfoahn ausgnutzt
Entschuldige die Herzerl - owa i überleg ma a scho ob i ma no a Zweite kafn soit.I üwaleg grod ob i ma a zweite kaffn soid...
Da Bruada vo an Spezl vokaft sei 650er Royal Enfield Bear...
De gfoit ma irgendwia...
I sog meina Frau afoch sie is ma zugelaufen und i woit ned dass ins Heim muass...Entschuldige die Herzerl - owa i überleg ma a scho ob i ma no a Zweite kafn soit.
Die Royal enfield is geil - owa hoit a gaunz aundare Nummer ois die Yamaha.
Es is schwierig - wia erklär is meiner Frau. De hot do net so den pragmatischen Zugaung zu dera Gschicht.
Es nutzt jo ois nix - i brauch an Bock mit mächtig vü Kubik - i bin eh bescheiden so zwischen 750 und 1100.
Meine Oidn Geräte hob i olle vakaft - GPZ 750, GSX 750, Z Kawa 750 - i man a Maunn braucht jo a a bissl a Freid im Lebm.
Gestern hob i die 1100 Adventure beim Händler gsegn - mit 19 Zoll Vorderradl. Des hot mi erregt....![]()
Wos de Chinesen zur Zeit aussehaun is gewoitig - da Preis unschlogboar.I sog meina Frau afoch sie is ma zugelaufen und i woit ned dass ins Heim muass...
De 1000er MTX vo CF Moto warrat da was fia di...