- Reaktionen
- 57.982
- Checks
- 17
Schönen guten Morgen
️
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

gumoang beinaund 
Wunderschönen guten Morgen 

Des tuats voi. Genug is genugMal überlegen wie viele Stunden ich noch arbeiten muss bis zum 12. Jänner
20 sollten reichen![]()
Hob heia a nur mehr 26 Stunden zum orbeiten.Des tuats voi. Genug is genug
des schoff i locka bis Dienstog aufd NochtHob heia a nur mehr 26 Stunden zum orbeiten.
Hob vor meinem Krankenhaus Aufenthalt a jeden Tog 14 bis15 Stunden gorbeitet. Daunn kriagst an Schuss vorm Bug und merkst wia schnell des Leben aus sei kaunn. Jetzt gehts nimmer so. Darum sans nur mehr de paar Stundendes schoff i locka bis Dienstog aufd Nocht![]()
Hoffe du bist wieder halbwegs gesundet.Hob vor meinem Krankenhaus Aufenthalt a jeden Tog 14 bis15 Stunden gorbeitet. Daunn kriagst an Schuss vorm Bug und merkst wia schnell des Leben aus sei kaunn. Jetzt gehts nimmer so. Darum sans nur mehr de paar Stunden
Hob i a scho glernt. Im Krankenhaus hod ma vü Zeit zum Nachdenken. Bin am besten weg, dass oiss wieder wird. Braucht hoid Zeit. Danke für deine Genesungswünsche.Hoffe du bist wieder halbwegs gesundet.
Des Lebm is schnö vorbei - des hob i scho oft erlebt.
Drum genieß deine Freizeit und Dinge die dir Spass machen - i mochs a so.![]()
Hob vor meinem Krankenhaus Aufenthalt a jeden Tog 14 bis15 Stunden gorbeitet. Daunn kriagst an Schuss vorm Bug und merkst wia schnell des Leben aus sei kaunn. Jetzt gehts nimmer so. Darum sans nur mehr de paar Stunden
Vo mir a guade Besserung...Hob i a scho glernt. Im Krankenhaus hod ma vü Zeit zum Nachdenken. Bin am besten weg, dass oiss wieder wird. Braucht hoid Zeit. Danke für deine Genesungswünsche.