E
Gast
(Gelöschter Account)
fleischwoif follat mir ernta eiwobei "Nudelwoalga" a schöner Name für de Teile war![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
fleischwoif follat mir ernta eiwobei "Nudelwoalga" a schöner Name für de Teile war![]()
also ...i find do koa bisserl Fleischfleischwoif follat mir ernta ei

du ghearst zum optiker,schleinigstalso ...i find do koa bisserl Fleisch![]()
stimmt ....aber i seg trotzdem blos a Holzdu ghearst zum optiker,schleinigst
stimmt ....aber i seg trotzdem blos a Holz![]()
vielleicht hob i blos koa so gschlamperte Fantasie wia dudaunn loß dei fantasie a wengal lafn...gibts do net. wia ko ma so eigfoahrn sei?!![]()
i hoff,du bist beim pempern kreativerdaunn loß dei fantasie a wengal lafn...gibts do net. wia ko ma so eigfoahrn sei?!![]()
moment..vielleicht hob i blos koa so gschlamperte Fantasie wia du![]()
mir wurscht...du bleibst net beim themaum Holz gehts und Dildo...und sonst nix![]()
Hearst, as gibt aa Leit, die ned überall Penisse sehen.daunn loß dei fantasie a wengal lafn...gibts do net.
Hearst, as gibt aa Leit, die ned überall Penisse sehen.![]()
UND kompostierbar ...es san mit Sicherheit keine Weichmacher drin...![]()
man kannt aber a Zahnstocher draus schnitzenUND kompostierbar ...
Zweckentfremdung ... auch schön.man kannt aber a Zahnstocher draus schnitzen![]()
Jo, was soll I mochn? Beim Wirt hams mi rausgeworfen, weil I mein Zumpfi auspackt hab und in die Runde gefragt hab, wie man ihn so findet.jessas,du a do?
man kannt aber a Zahnstocher draus schnitzen![]()
Jo, was soll I mochn? Beim Wirt hams mi rausgeworfen, weil I mein Zumpfi auspackt hab und in die Runde gefragt hab, wie man ihn so findet.
dei Wirt is scho lang dahungert, weilst dei Bier laufend dahoam saufstJo, was soll I mochn? Beim Wirt hams mi rausgeworfen, weil I mein Zumpfi auspackt hab und in die Runde gefragt hab, wie man ihn so findet.
Des warat maximal a Vorspeise.sei froh,dass erm net fiars morgige menue filetiert hom![]()