- Reaktionen
- 219.871
- Checks
- 99
Nau GsD..... i hob jetzt echt scho aun mir zweifelt.I a erst vor 20 min![]()
Auber waun i ma net des Profil augschaut hätt.... daun wissat is wahrscheinlich in an Joahr a no net.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Nau GsD..... i hob jetzt echt scho aun mir zweifelt.I a erst vor 20 min![]()
Nur die de ned drauf stengan göNa
Wir schlagen nicht jeden![]()
Age. Treff ma uns moi olle auf a Achterl und sama wieda guad.Stimmt genau.
Tut ma echt lad.... das is jetzt erst gschnoit hob.![]()
Ins Woidvierl san hoid de Leitungen ned so schnö!Stimmt genau.
Tut ma echt lad.... das is jetzt erst gschnoit hob.![]()

"Erstell dein eigenes Profil! Gemma, zack, Zack!!"I nehm nur vo einer Person Befehle an.![]()

Wir sahen die Grundlage dafür ja kaum. Lächeln musste ich wie sie über die Farben der Buchrücken sprach und wie sahen vorher ein paar S/W Fotosmich würde viel mehr interessieren, ob sie für die Rekonstruktion der Werkstatt tatsächlich mathematische und geometrische Methoden angewandt haben oder da viel Interpretation dabei ist ... das sagen sie nicht wirklich ... ich denke, mit Photogrammetrie kann man da ziemlich gute Rekonstruktionen des Raumes und seines Inhaltes schaffen
Pfffffff, a Viertl Eierlikör....der is scho leer wenn i ins Auto steig.....
De is aus den WeinviertlIns Woidvierl san hoid de Leitungen ned so schnö!![]()
Meinen Respekt hast duAge. Treff ma uns moi olle auf a Achterl und sama wieda guad.
Is jo a ein bisserl schwer, wenn i als DWT hier erscheine![]()
I mog des überhaupt ned waun mei schenes Popschi rot isNur die de ned drauf stengan gö![]()

Wüst drüber redenPfffffff, a Viertl Eierlikör....der is scho leer wenn i ins Auto steig.....
Sag vorher bescheid, das ich auch dabei bin ...wahrscheinlich nicht ... ;-) ... aber wer weiß schon, was die Zukunft bringen wird
De is aus den Weinviertl![]()
Du lügstI mog des überhaupt ned waun mei schenes Popschi rot is![]()
Ah ned bäsa…..De is aus den Weinviertl![]()
Deshalb, wer lesen kann, ist klar im Vorteil. Da gehörst du dazu.Nau GsD..... i hob jetzt echt scho aun mir zweifelt.
Auber waun i ma net des Profil augschaut hätt.... daun wissat is wahrscheinlich in an Joahr a no net.![]()

Sachkunde 4. Klasse Volksschule Nicht Genügend setzten
Is eh fost des gleiche!![]()
Wir sahen die Grundlage dafür ja kaum. Lächeln musste ich wie sie über die Farben der Buchrücken sprach und wie sahen vorher ein paar S/W Fotos![]()
Geh……I mog des überhaupt ned waun mei schenes Popschi rot is![]()
Deshalb, wer lesen kann, ist klar im Vorteil. Da gehörst du dazu.![]()