Z
Gast
(Gelöschter Account)
Kann Ma wer sagen, was das ist, also das Geländer?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Na da kommen Erinnerungen an (einige) Niederlagen wieder hoch. Die Seite und ich werden in dem Leben keine Freunde mehr ...Na voi ned....mocht eh online kan Spaß...nur bei den Sprit Preisen is er mir zu weit weg
Du fohrst zum IKEA in Haid hin un retour ungefähr 130km. Bei an Verbrauch va sogn ma amoi 6l pro 100 km san des ned gaunz 8l, des do brauchst. Da Sprit is ungefähr 0,60 Euro teirer ois normal, des hoaßt, des san Mehrkostn va unter 5 Euro. Des is ned nix, oba a Vermögen iss' ah ned.Na voi ned....mocht eh online kan Spaß...nur bei den Sprit Preisen is er mir zu weit weg
Jo, de Jusabiliti is a Katastrophn.Na da kommen Erinnerungen an (einige) Niederlagen wieder hoch. Die Seite und ich werden in dem Leben keine Freunde mehr ...![]()
Das is mir da noch nie aufgefallenKann Ma wer sagen, was das ist, also das Geländer?
Na wennst immer nur ins Handy schaust ...Das is mir da noch nie aufgefallen![]()
schaut sehr nach Werbeträger oder Ankünder aus ......Kann Ma wer sagen, was das ist, also das Geländer?
Eine neue Werbefläche für das Bundesheer?schaut sehr nach Werbeträger oder Ankünder aus ......![]()
Blödsinn doch ned beim AutofahrenNa wennst immer nur ins Handy schaust ...![]()
Nie, gö?Blödsinn doch ned beim Autofahren![]()
Egal eh schon wieder fertig und nix bestellt....jetzt wird die Baustelle im Garten geplant....hod eh mehr sinnDu fohrst zum IKEA in Haid hin un retour ungefähr 130km. Bei an Verbrauch va sogn ma amoi 6l pro 100 km san des ned gaunz 8l, des do brauchst. Da Sprit is ungefähr 0,60 Euro teirer ois normal, des hoaßt, des san Mehrkostn va unter 5 Euro. Des is ned nix, oba a Vermögen iss' ah ned.
Des hob i gestern gmochtDa nu Zeit is, hob i mir denkt, fohr i schnö nu zum Spitznschneidn?![]()
Wos is denn am Sonntog um 19:17 Spezielles?Feierabend, Wochenende
Zur Frustbewältigung wird die Wohnung einen Frühjahrsputz unterzogen, bis Sonntag 19.17 Uhr![]()
Wos is denn am Sonntog um 19:17 Spezielles?![]()
Nur beim ein und aussteigen für Musik und soNie, gö?![]()
Weilst auch gefragt hast ...Wos is denn am Sonntog um 19:17 Spezielles?![]()
Daun wünsch i da vü Glick!Lottoziehung![]()