G
Gast
(Gelöschter Account)
An Schatten suchst noch, hast schon, oder a ned?Des is a super Datum..... do foahr i auf Kur.![]()
![]()
ÖI hoff's hoid..... ma was jo ned.... wos erna no eifoid.![]()
Frag wie immer für mein neigierign Freind..
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
An Schatten suchst noch, hast schon, oder a ned?Des is a super Datum..... do foahr i auf Kur.![]()
![]()
ÖI hoff's hoid..... ma was jo ned.... wos erna no eifoid.![]()
Hoffantli streichns ma des daun ned aussa?is amoi zua Ollga noch Kief und retour, wegn da berotung warads...![]()
nana, san jo externe Beratunsghonorae !!Hoffantli streichns ma des daun ned aussa?![]()
![]()
du bist soo bärwärs Madl...Ich liebe sie wieder....des is voi meins
Mogst mas ned mochn - dafir zag i da wos!Ich liebe sie wieder....des is voi meins
ich kenne @Mitglied #444228 zwar nicht persönlich, aber das was sie hier schreibt, passt perfekt zu 'ich liebe es wieder ... des is voi moins' ...du bist soo bärwärs Madl...![]()
Fois wer frogat wengan Büdl?So fertig mit baden und rasiern![]()
Is Ansichtssachedu bist soo bärwärs Madl...![]()
I aSo fertig mit baden und rasiern![]()
wär eh moi wieda guat a bad zu nehmenFois wer frogat wengan Büdl?
hahahaah, du bist soo geil, oidaFois wer frogat wengan Büdl?
Do irrst di sicha ned!ich kenne @Mitglied #444228 zwar nicht persönlich, aber das was sie hier schreibt, passt perfekt zu 'ich liebe es wieder ... des is voi moins' ...![]()
Ka Chance schau da des Werkzeig au
weiße Fliesen ...Fois wer frogat wengan Büdl?
i hobs gwust, du luada du, mochs woa gcheid MADL, GÖ
Fois wer frogat wengan Büdl?