- Reaktionen
- 245.478
- Checks
- 79
schaut so aus....Valiast de mocht üwan Fred?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
schaut so aus....Valiast de mocht üwan Fred?

Wird des ned auf Dauer fad, so vü Sex?hofentli no pudan....![]()
A Wetzarei von ans Bis dreihofentli no pudan....![]()
I woit grod des Klugscheißen nu übertreffen, indem i sog, des hoaßt oba Genitiv und ned Genetiv.ich würd sagen, wir halten mal eine gemeinschaftliche Genetiv/Dativ/Akkusativ-Session ab ... und für besonders renitente Fälle borg ich mir von @Mitglied #527237 passendes Werkzeug aus
Wos isn des scho wieda?hofentli no pudan....![]()
Wos isn des scho wieda?![]()
Da pinky und da Brain werden’s scho richtnschaut so aus....![]()
I woit grod des Klugscheißen nu übertreffen, indem i sog, des hoaßt oba Genitiv und ned Genetiv.
Hiatz siach i grod, des gibt's jo wirklich:
Genetiv: grammatischer Fall, in welchem das Objekt bestimmter intransitiver Verben, bestimmte nominale Attribute und bestimmte adverbiale Fügungen stehen;![]()
![]()
![]()
I woit grod des Klugscheißen nu übertreffen, indem i sog, des hoaßt oba Genitiv und ned Genetiv.
Hiatz siach i grod, des gibt's jo wirklich:
Genetiv: grammatischer Fall, in welchem das Objekt bestimmter intransitiver Verben, bestimmte nominale Attribute und bestimmte adverbiale Fügungen stehen;![]()
![]()
![]()
Was haust da eine?
I geh amoi wos Essn - bis schpeda!
jetzt rennst grod guad, GÖ !!I wa heut für an richtigen Bledsinn aufglegt![]()
An doppitn - sunst steht ma des do ned durch!Was haust da eine?![]()

Schön ... freut mich für dich ... auba hättest du net a Bratlfettn liaba g`hobt?
Los Di ned vatreibn, hear eh scho wieder auf. Hiatz geht's eh daun wieder ums Vegln.An doppitn - sunst steht ma des do ned durch!![]()
Der Wille zählt...... und do warat des schene Schachtal fettig wordenSchön ... freut mich für dich ... auba hättest du net a Bratlfettn liaba g`hobt?![]()
Ums essen musst sognLos Di ned vatreibn, hear eh scho wieder auf. Hiatz geht's eh daun wieder ums Vegln.![]()
I hob an kriecherllikör .An doppitn - sunst steht ma des do ned durch!![]()
I steig daun nochn Vorspü ei!Los Di ned vatreibn, hear eh scho wieder auf. Hiatz geht's eh daun wieder ums Vegln.![]()