- Reaktionen
- 80.959
- Checks
- 10
De moch i eigentlich sötn.Mir könnten an eigenen Thread aufmocha ungewollte Büdl oda so![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
De moch i eigentlich sötn.Mir könnten an eigenen Thread aufmocha ungewollte Büdl oda so![]()

Na, na, gegen des "ungewollt" muaß i mi verwehren, d' @Mitglied #493785 woit des so und mia haum sogoar a poar moi nochgfrogt.Mir könnten an eigenen Thread aufmocha ungewollte Büdl oda so![]()
I moa do gibts scho an, I hob mi do moi on an Gespräch beteiligt…Mir könnten an eigenen Thread aufmocha ungewollte Büdl oda so![]()
Genau. Wir wurden quasi genötigtNa, na, gegen des "ungewollt" muaß i mi verwehren, d' @Mitglied #493785 woit des so und mia haum sogoar a poar moi nochgfrogt.![]()
Da @Mitglied #493785 ihr Maun wird’s heit schwierig haum noch de fün Büda!Na, na, gegen des "ungewollt" muaß i mi verwehren, d' @Mitglied #493785 woit des so und mia haum sogoar a poar moi nochgfrogt.![]()

Oda fü afochaDa @Mitglied #493785 ihr Maun wird’s heit schwierig haum noch de fün Büda!![]()
nana, du host das eh voi drauf, MADLBuanatz I muas eng nu vü lerna![]()
ma is daun echt froh iwa des ma daham hod....Oda fü afocha![]()
Sie ehnana, du host das eh voi drauf, MADL![]()
Na.... na.... de mog i ned.... i wü nur soiche Büdln .... die für mi gaunz alla... gedocht san.I schick da de vo mir weida wounst wüst….
I moa der wird an Lachkrampf kriagnDa @Mitglied #493785 ihr Maun wird’s heit schwierig haum noch de fün Büda!![]()

Wia I des mog won wer madl sogtnana, du host das eh voi drauf, MADL![]()

Aso Jo doun is des bledNa.... na.... de mog i ned.... i wü nur soiche Büdln .... die für mi gaunz alla... gedocht san.![]()
Wos soi i mochn..... unaufgefordert kriag i nie wöche.... drum hob i jetzt a Kampagne gstartet..... das i a amoi wöche kriag.![]()
Wos mochst denn daun damit, ha?Na.... na.... de mog i ned.... i wü nur soiche Büdln .... die für mi gaunz alla... gedocht san.![]()
ko eh i a !Na, na, gegen des "ungewollt" muaß i mi verwehren, d' @Mitglied #493785 woit des so und mia haum sogoar a poar moi nochgfrogt.![]()
Mein kennst jo scho!I wü jo nix sogn.... auber i hob bis jetzt erst zwa kriagt.![]()
I darat da Jo wos schicka owa I derf Jo net…I wü jo nix sogn.... auber i hob bis jetzt erst zwa kriagt.![]()

Gierig a noI wü jo nix sogn.... auber i hob bis jetzt erst zwa kriagt.![]()