- Reaktionen
- 248.515
- Checks
- 79
I wü jo nix sogn.... auber i hob bis jetzt erst zwa kriagt.![]()
du bist a Engal dia schick i kans
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I wü jo nix sogn.... auber i hob bis jetzt erst zwa kriagt.![]()
Vergleichn.... bissi übers Büdl streichln.... vielleicht.... auber wirklich nur vielleicht.... a Busserl aufs Spitzerl geben.... und.... und... und.Wos mochst denn daun damit, ha?![]()
Wenn i des gwusst hetVergleichn.... bissi übers Büdl streichln.... vielleicht.... auber wirklich nur vielleicht.... a Busserl aufs Spitzerl geben.... und.... und... und.![]()
Wos isn des für a Fetisch?Vergleichn.... bissi übers Büdl streichln.... vielleicht.... auber wirklich nur vielleicht.... a Busserl aufs Spitzerl geben.... und.... und... und.![]()
Heast auf, i kau scho wieder ned sitzenVergleichn.... bissi übers Büdl streichln.... vielleicht.... auber wirklich nur vielleicht.... a Busserl aufs Spitzerl geben.... und.... und... und.![]()

Vergleichn.... bissi übers Büdl streichln.... vielleicht.... auber wirklich nur vielleicht.... a Busserl aufs Spitzerl geben.... und.... und... und.![]()
Waun i des gwusst hätt, häd i da scho vü friaha amoi oans gschickt.Wenn i des gwusst het
i hob nua ans in SW !
Ponzafolie Hüftich überlege ob ich mein Iphone 5 SE in Rose Gold selbst repariere oder ich zum nächsten NeoÖsterreichischen Geschäft reparieren lasse !!
iwi hau i olle meine Displays von meine Händys zaum !
be mein SEXA in Rose Gold is a es Display hin !
Egal .i hob nua ans in SW !![]()
Beim Sex solltest es nicht einstecken haben, dann wird es auch nicht kaputtich überlege ob ich mein Iphone 5 SE in Rose Gold selbst repariere oder ich zum nächsten NeoÖsterreichischen Geschäft reparieren lasse !!
iwi hau i olle meine Displays von meine Händys zaum !
be mein SEXA in Rose Gold is a es Display hin !
Jetzt worst wieder zum richtigen Zeitpunkt do! dh. du kummst geplant!Beim Sex solltest es nicht einstecken haben, dann wird es auch nicht kaputt![]()
Waun i des gwusst hätt, häd i da scho vü friaha amoi oans gschickt.![]()
Wo kum i hi?Jetzt worst wieder zum richtigen Zeitpunkt do! dh. du kummst geplant!![]()
Ah ned?So..... jetzt tam a bitte des Thema wechseln..... waun do wer mitlest.... der mi ned kennt.... der glaubt i bin a Schwaunzgeiles Frauenzimmer.
![]()
Beim Sex solltest es nicht einstecken haben, dann wird es auch nicht kaputt![]()
Lieber eine Schwanzgierige als eine ganz Schwierige.So..... jetzt tam a bitte des Thema wechseln..... waun do wer mitlest.... der mi ned kennt.... der glaubt i bin a Schwaunzgeiles Frauenzimmer.![]()
Und ur oida klanes Witzerl dazu !!!
ER: waun i gwust häd das du no jungfrau bist, häd i ma mehr Zeit losn...
SIE: waun i gwust häd das du mehr Zeit host, häd I ma de Strumpfhosn auszogn...
lach
bist du deppad der is voi GUAD![]()