- Reaktionen
- 91.399
- Checks
- 12
I frog mi ah grod gaunz intensiv, wia ernst d' @Mitglied #493785 des moant.nur damit ich nix falsch mache, du bittest mich also offiziell um ein pn mit sw bild?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I frog mi ah grod gaunz intensiv, wia ernst d' @Mitglied #493785 des moant.nur damit ich nix falsch mache, du bittest mich also offiziell um ein pn mit sw bild?
Das de Mona des immer so künstlich ind Läng Zan miassn göBrauchst no a schriftliche Aufforderung?![]()
ich wollt nur vereiden das du nacher schreibst "scho wieder ana von den ganz lustigen"Brauchst no a schriftliche Aufforderung?![]()
Haha, des mocht ma onders, Hosen owe gö!Brauchst no a schriftliche Aufforderung?![]()
Jo damit er daun gleich groß is wie de Bierdosen oder des Red BullDas de Mona des immer so künstlich ind Läng Zan miassn gö

Hebst ma ans auf?Oma is de bestehots ma glott Vanillekipferl gmocht… Anhang anzeigen 9661132
I was a ned warum sie de do jetzt so ziern.... do kriangs amoi die Erlaubnis.... Schwaunzbüdln zu schickn.... und jetzt dans do so schüchtern umadum.Haha, des mocht ma onders, Hosen owe gö!
Aha, a wieda wos neix - unsa ana mocht des imma mit ana Dopplafloschn!Jo damit er daun gleich groß is wie de Bierdosen oder des Red Bull![]()

Wüst as mitn bauchnobi vagleichen?Hebst ma ans auf?
Wengan Vagleich warats.![]()
Mia haum Aungst, dass'd daun schreibst, wea wirklich den schiarchstn hod.I was a ned warum sie de do jetzt so ziern.... do kriangs amoi die Erlaubnis.... Schwaunzbüdln zu schickn.... und jetzt dans do so schüchtern umadum.![]()
De Vanüllikipfal?Wüst as mitn bauchnobi vagleichen?
Do moch ma a Komitee drüber oder @Mitglied #493785Mia haum Aungst, dass'd daun schreibst, wea wirklich den schiarchstn hod.![]()
![]()
I glaub, do wearn grod a poar Themen vermischt.De Vanüllikipfal?![]()
JoDe Vanüllikipfal?![]()
Findest? Wer hot des schenste küpfe?I glaub, do wearn grod a poar Themen vermischt.![]()
Aso.... auber des tät i nie mochn.Mia haum Aungst, dass'd daun schreibst, wea wirklich den schiarchstn hod.![]()
![]()
In Wohrheit san de olle soooo sche, dass eich gor ned entscheidn könnts.Do moch ma a Komitee drüber oder @Mitglied #493785
Daun schick ma a Foto vom Küpfi und i vagleich daun.
I versteh des a ned...Das de Mona des immer so künstlich ind Läng Zan miassn gö