- Reaktionen
- 98.453
- Checks
- 98
Jo de Deppaten sterm ned ausGibt's ned...schon wieder so a ,, komisches,, Bild bekommen...als ob wir frauen ned wüssten das Männer sowas haben und wie es ausschaut![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Jo de Deppaten sterm ned ausGibt's ned...schon wieder so a ,, komisches,, Bild bekommen...als ob wir frauen ned wüssten das Männer sowas haben und wie es ausschaut![]()

ich bring euch noch dazu das ihr mich um ein pn mit sw bild anbetteltsDeiner is sicher ganz besonders schön![]()
Tram weidaich bring euch noch dazu das ihr mich um ein pn mit sw bild anbettelts![]()
Meina is schiach und klaDes glaubt fost a jeda![]()
Du mochst das richtig..... i mog erm gern sehn.... auber bitte per PN.... weu de aundern woin erm jo ned sehn.Meina is schiach und kla
Woits eam segn?
Du Genußspatzi duDu mochst das richtig..... i mog erm gern sehn.... auber bitte per PN.... weu de aundern woin erm jo ned sehn.![]()

UnterwegsDu mochst das richtig..... i mog erm gern sehn.... auber bitte per PN.... weu de aundern woin erm jo ned sehn.![]()
Meina is nu kleana und nu schiacha!Du mochst das richtig..... i mog erm gern sehn.... auber bitte per PN.... weu de aundern woin erm jo ned sehn.![]()
I tatatat so gern kosten!Oma is de bestehots ma glott Vanillekipferl gmocht… Anhang anzeigen 9661132

Meina is schiach und kla
Woits eam segn?
Nau meine Damen, de Oart va Schwaunzlängenvagleich hobt's ah nu nia gsegn, oder?Meina is nu kleana und nu schiacha!![]()
I bin grod sprachlosNau meine Damen, de Oart va Schwaunzlängenvagleich hobt's ah nu nia gsegn, oder?![]()
Jo des sogns OlleI tatatat so gern kosten!![]()
![]()
I mans owa a so!Jo des sogns Olle
Es geht um penis?Nau meine Damen, de Oart va Schwaunzlängenvagleich hobt's ah nu nia gsegn, oder?![]()
Wüst eam a segn?I bin grod sprachlos
Hob i a!Ich dachte wir reden von bauchnabl
Glaub i da sogoa… nur gierig und unfreindli wia I bin….I mans owa a so!![]()
Wem in Bauchnobi?Wüst eam a segn?