- Reaktionen
- 20.410
- Checks
- 68
Ja wie weit magst du den fahren? Kommt drauf an wo du zu Hause bist
Ich hätt schon ein paar Wege gefunden, jetzt muss nur noch meine Begleitung einverstanden sein
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ja wie weit magst du den fahren? Kommt drauf an wo du zu Hause bist
Auber nur de... göwaß ma jo ned , oiso fotos kaun ma si aufjedenfall auschauenvo de blumen und bienen
Wo wären die Wege?Ich hätt schon ein paar Wege gefunden, jetzt muss nur noch meine Begleitung einverstanden sein![]()
Ja dann steht dem Abenteuer nix mehr im Weg, eigentlich.Ich hätt schon ein paar Wege gefunden, jetzt muss nur noch meine Begleitung einverstanden sein![]()
na eh ned hob glei weggadruckt i schwörsAuber nur de... gö
Die aundern derfst da jo ned auschaun.![]()
Ja sonst hast Probleme mit dem Herz und brauchst an DoktorAuber nur de... gö
Die aundern derfst da jo ned auschaun. ☝
na des hoffentlich ned mit 26Ja sonst hast Probleme mit dem Herz und brauchst an Doktor
Braaaaaav.na eh ned hob glei weggadruckt i schwörs![]()
Viel Spaß beim Wandern....Ich hätt schon ein paar Wege gefunden, jetzt muss nur noch meine Begleitung einverstanden sein![]()
Hob i erm gschriem ois Entschüdigung wei i moin wieder gesagt hob was ich ma denkt hobAna muas dem @Mitglied #590885 bitte des zitieren erklärn..... I bin leider sehr schlecht im erklären.... drum muas des wer anderer mochn.
Heit eh des richtige Wetter zum Wondern ned so HaßIch hätt schon ein paar Wege gefunden, jetzt muss nur noch meine Begleitung einverstanden sein![]()
I glaub er is wirklich sehr schüchtern..... er hod sie bis jetzt no ned schreim traut.Hob i erm gschriem ois Entschüdigung wei i moin wieder gesagt hob was ich ma denkt hob![]()
stimmt sonst schwimmst eh in de schuach wegHeit eh des richtige Wetter zum Wondern ned so Haß
Geh mir san jo eh voi liabI glaub er is wirklich sehr schüchtern..... er hod sie bis jetzt no ned schreim traut.
Der denkt si sicha..... wos san denn des für Schabracken do herinnen.![]()
Ja sonst hast Probleme mit dem Herz und brauchst an Doktor
herzerwärmend wenn daunSan meine Büdln so leicht so Herzbeschwerden Auslöser?
Ja ma was ja ned wie der junge Bursche am Herz beinand IsSan meine Büdln so leicht so Herzbeschwerden Auslöser?

I glaub jetzt muss ich mal de a oschaun ob du wirkle so org bistSan meine Büdln so leicht so Herzbeschwerden Auslöser?
Du manst sicher.... waunst in meine Augerl schaust.... gö?herzerwärmend wenn daun![]()