- Reaktionen
- 223.023
- Checks
- 97
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Des mog jetzt unpassend wirken, weil Du jo kraunk bist, oba mir is do a Sexthema eingfoin:
Wer hod scho amoi mit an Kunden telefoniert, während er/sie grod Sex ghobt hod?
I moch gleich in Aunfaung: I ned, oba i woar "dabei".![]()
Er hod dafia vielleicht deppade KollegenDo wearn Di jetzt sicha total vü beneidn. Stimmts @Mitglied #513259 ?![]()
Stimmt, des is nu bleda, weil de gengan ned so schnö weg.Er hod dafia vielleicht deppade Kollegen
I ned![]()
Geh, Du woaßt genau wos i moan: Dass i Frauen ned ois Lustobjekte siach.![]()
OMG.Des mog jetzt unpassend wirken, weil Du jo kraunk bist, oba mir is do a Sexthema eingfoin:
Wer hod scho amoi mit an Kunden telefoniert, während er/sie grod Sex ghobt hod?
I moch gleich in Aunfaung: I ned, oba i woar "dabei".![]()
mir würd schon reichen, wenn wir uns treffen...Was möchtest du trinken, schöne Frau?
![]()
Do gibt's nix zum rausreden.... versuchst dich jetzt rauszureden ...
Und i woaß a goar ned, wiast Du auf des kimmst. 
willst du mir allen Ernstes erklären, dass Frauen absolut KEINE LUSTOBJEKTE sind? ...Do gibt's nix zum rausreden.Und i woaß a goar ned, wiast Du auf des kimmst.
![]()
I glaub, do hauma a Begriffsverwirrung, i tua mi amoi söbst zitiern (beim zitiern):willst du mir allen Ernstes erklären, dass Frauen absolut KEINE LUSTOBJEKTE sind? ...
Weil des teilweise auf Unverständnis gestoßen is, dass Frauen fia mi koane Lustobjekte san, a kloane Begriffserklärung von DWDS – Digitales Wörterbuch der deutschen Sprache:
Lustobjekt, das
Grammatik Substantiv (Neutrum) · Genitiv Singular: Lustobjekt(e)s · Nominativ Plural: Lustobjekte
Worttrennung Lust-ob-jekt
Wortzerlegung Lust Objekt
Bedeutungsübersicht+
1. (meist weibliche) Person, die vordergründig als Objekt betrachtet wird, mit dessen Hilfe Lustgewinn erlangt werden kann und sexuelle Wünsche zu befriedigen sind
2. begehrter oder begehrenswerter Gegenstand, dessen Besitz Glücksgefühle wecken kann
ok ... also siehst du sie zumindest zeitlich beschränkt als Lustobjekte ...I glaub, do hauma a Begriffsverwirrung, i tua mi amoi söbst zitiern (beim zitiern):
mir würd schon reichen, wenn wir uns treffen...![]()
Na!ok ... also siehst du sie zumindest zeitlich beschränkt als Lustobjekte ...![]()
."günstig" is a ungewöhnliches Wort in dem Zusaummenhaung.Das wird günstig für mich![]()
a bisserl das Gas rausgenommenen und die Leidenschaft kurz hinten angestellt.Und weitergmocht?
Edit: Des woar des erste bei da Uhr, wos i obdraht hob, dass i Telefonate damit aunnehma kaun.![]()