E
Gast
(Gelöschter Account)
Jetzt muas i schnö nochlesn.... wos i gschriebn hob.![]()
Geh, mit Anfang 30 Alzheimer
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Jetzt muas i schnö nochlesn.... wos i gschriebn hob.![]()
Merkst da a so wenig.... auber laut Profü.... bist eh vü jünger.Willkommen in meiner Welt![]()
A Hey figgen geht immerEs geht beides gleichzeitig ah, waun ma si a bissi bemüht.![]()

Oba "Ey figgen und kuschln?" wirkt total unmännlich.A Hey figgen geht immer![]()

I glaub des wor des ane oder andere Novarock wos mi so gmocht hotMerkst da a so wenig.... auber laut Profü.... bist eh vü jünger.![]()
Geh bitte.... jetzt host mi neigierig gmocht.... wos hob i do gschriebn?Vor zwei Jahren oder so ... Viel Spaß beim suchen![]()
Wann soi ma kommenI geh jetzt in die Kuchl.... die Fülle für die morgigen Rindsrouladen zu mochn.
Tut es nichtOba "Ey figgen und kuschln?" wirkt total unmännlich.![]()
Host do z'vü Tüterl graucht?I glaub des wor des ane oder andere Novarock wos mi so gmocht hot
Bist jetzt von da Polizei?Host do z'vü Tüterl graucht?![]()

Du solltest mal einen Yes Day einschiebenTut es nicht![]()

da muss man halt jetzt aufpassen das es zu keinen krisengewinnlern kommt die die stimmung ausnutzen. imo muesste eine staatliche preisregelierung greifen.durch die enorm gestiegen Energiepreise verteuern sich natürlich auch die Produkte
Einschieben sollte wer andererDu solltest mal einen Yes Day einschieben![]()
![]()
![]()
Na geht dochEinschieben sollte wer anderer![]()
Oba "Ey figgen und kuschln?" wirkt total unmännlich.![]()
@Mitglied #513259 und @Mitglied #527237 , i hob de Hoffnung, dass es mi scho so guat kennts, dass wissts, dass i so wos auf koan Foi ernst moan.Tut es nicht![]()
Die Erkenntnis habe ich, mir fehlt nur der passende Mann dazuNa geht doch![]()
Des stimmt.Des is bled … zvü Information auf einmal!
Auch der wird sich findenDie Erkenntnis habe ich, mir fehlt nur der passende Mann dazu![]()