E
Gast
(Gelöschter Account)
Wos gibt's denn do zum lochn?![]()
Am 21.5. könntest zumindest 18x
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wos gibt's denn do zum lochn?![]()
Des glaubt da keiner obwohl es stimmt..Wos gibt's denn do zum lochn?![]()
..Heißt das du willst doch ...Du derfst net olles so wortwörtlich nehmen.... wos i schreib.
A perfektDas fleischige Zeug ist mit Bauchspeck umwickelter Feta. Die Speckschicht ist hauchdünn![]()
Du derfst net olles so wortwörtlich nehmen.... wos i schreib.
Da ist dein FehlerI wü jo nua kuscheln![]()
Mit deim Charm wird des nix wern.I wü jo nua kuscheln![]()
Du host mas jo ah glaubt.Des glaubt da keiner obwohl es stimmt..
Jo, daun redst nur mehr mit dir söba.Was wäre dann... i glaub i ruf mal die Mama an wann die Kinder kommen sonst geh ich duschen![]()
Maschinen san bessa, oder?Na das hab ich abbestellt... hatte aber sowas auch schon du weißt.
Hat es sich wenigstens ausgezahlt?Endlich noch 4786 Schritte wirda daham!
Do wird ma jo Fix und Foxi!![]()
Jetzt was i weniga ois vorher!Hat es sich wenigstens ausgezahlt?
Jetzt muas i schnö nochlesn.... wos i gschriebn hob.Heißt das du willst doch ...
![]()
Na eh ganz einfach
Da ist dein Fehler
Ich ficke lieber
Sexthema für heute Abend
Kuscheln, oder ficken?![]()
Es geht beides gleichzeitig ah, waun ma si a bissi bemüht.Sexthema für heute Abend
Kuscheln, oder ficken?![]()
Vor zwei Jahren oder so ... Viel Spaß beim suchenJetzt muas i schnö nochlesn.... wos i gschriebn hob.![]()
Willkommen in meiner WeltJetzt muas i schnö nochlesn.... wos i gschriebn hob.![]()

Jetzt was i weniga ois vorher!![]()
Du weißt ja wo ich wohneI geh jetzt in die Kuchl.... die Fülle für die morgigen Rindsrouladen zu mochn.