- Reaktionen
- 248.477
- Checks
- 79
Lieber eine Schwanzgierige als eine ganz Schwierige.![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Lieber eine Schwanzgierige als eine ganz Schwierige.![]()

War ein Geschenk eines Kunden und den trinkt man sicher nicht mit ColaDas ist nicht der Whisky, das Cola ist es das nächsten Tag Kopfweh macht!![]()
Her damit..... auberDu host g'sogt i sois da schicken!![]()
Drum host a Kopfweh, der hod scho gwusst warum!War ein Geschenk eines Kunden und den trinkt man sicher nicht mit Cola![]()

Wos is mit dein Kopferl?War ein Geschenk eines Kunden und den trinkt man sicher nicht mit Cola![]()
duast du bitte den WEIN weg...Her damit..... auber![]()
Damits beim anschauen ned scherngelt?duast du bitte den WEIN weg...![]()
Mah guat, so a Stickal Butter va jeder Seitn kurz aubrotn und innnen nu gaunz zoart.
duast du bitte den WEIN weg...![]()
Er meint sicher, daß i ma de Büdln ned sche saufen tua.Damits beim anschauen ned scherngelt?![]()
Des is jo ah ned nötig!!! Oder?Er meint sicher, daß i ma de Büdln ned sche saufen tua.![]()
Hiatzt Kumts aufDes is jo ah ned nötig!!! Oder?![]()
Ja, oder das ...Er meint sicher, daß i ma de Büdln ned sche saufen tua.![]()
Er meint sicher, daß i ma de Büdln ned sche saufen tua.
![]()
uii, des is owa wos feines !!
ähm, host da du scho amoi in de diversen Freds de grauslichn Büda nua amoi kurz augschaut?Des is jo ah ned nötig!!! Oder?![]()
Do san wir do herin definitv de bravstenähm, host da du scho amoi in de diversen Freds de grauslichn Büda nua amoi kurz augschaut?
oder de AVAs, von den Herren der Schöpfung ?
ah, Butta ala, des Gericht kenn i goa ned !

so is es BRO,Do san wir do herin definitv de bravsten![]()