- Reaktionen
- 258.794
- Checks
- 40
Hob i a grod gsogt...wozu färbt man bitte brot mit aktivkohle
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Hob i a grod gsogt...wozu färbt man bitte brot mit aktivkohle
Au!UpsTschuldige jetzt bin i da ins Aug gfoahn
![]()
San des do oben Opfistrudln
mir ist a gutes frisches bauernbrot und a gscheite Bratlfettn drauf vü lirbaHob i a grod gsogt...
Des bekommen wir alle 2 Wochenmir ist a gutes frisches bauernbrot und a gscheite Bratlfettn drauf vü lirba![]()
Des eine muast guad mit Schnops auswoschn, das es sich ja ned entzündetAu!
Mocht eh nix. Hob eh a zweits ah nu.![]()

naaaaaa..... karee..... so für zwischendurch als snack ggg ..... opfestrudl gibts nur am stammi, oder bei mir daham, und des ganz frischSan des do oben Opfistrudln![]()
An dir ist ein Doktor verloren gegangenDes eine muast guad mit Schnops auswoschn, das es sich ja ned entzündet![]()
frau doktore hat gsagt beine blutfettwerte sind im keller, hob ma glei a brattlfettn koid und a frisch brodDes bekommen wir alle 2 Wochen![]()
I was eh. Meine Weisheiten san afoch de besten
Geht aber auch umgekehrt![]()
D' @Mitglied #549799 soi ma do höfa. Is ma jo einigfohrn ah.Des eine muast guad mit Schnops auswoschn, das es sich ja ned entzündet![]()
Du moanst I hätt den dreckigen Stekn ned nehma soinDes eine muast guad mit Schnops auswoschn, das es sich ja ned entzündet![]()

Wo is einigfoarnD' @Mitglied #549799 soi ma do höfa. Is ma jo einigfohrn ah.![]()
Des is a guade Ideemir ist a gutes frisches bauernbrot und a gscheite Bratlfettn drauf vü lirba![]()
Wo hostn den dreckig gmochtDu moanst I hätt den dreckigen Stekn ned nehma soin![]()

OhaAngenehme Müdigkeit mich überschleicht....und somit wünsche ich Euch a guats Nächtle![]()

In mi!Wo is einigfoarn![]()
AsoIn mi!![]()