- Reaktionen
- 6.373
Heute Nacht 33ml und jetzt am Abend 27ml.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Is jo nu ned fertig... die Kinder haben da teilweise nu Holz gesuchtdo brennt owa nix ??![]()
Is jo nu ned fertig... die Kinder haben da teilweise nu Holz gesucht![]()
De haben Geduld und das war halt ein spontaner Einfalldaun passt wieda......cool a brodwiaschtl aum stekal![]()
Guade Nochtsodale, es is viertl driwa !!
guade nocht
Guade Nocht.sodale, es is viertl driwa !!
guade nocht
Genau, des gheat nur zum knien, oder zumWos moch i dann damit ist die Frage hob jo kan Kamin
Für besondere Gäste
Warum
Bin ja auch weiblichund nagut meine is schwarz aber des hätte zum fotografieren nicht so gut gepasst
![]()

Des haßt viertl öfeeeesodale, es is viertl driwa !!
guade nocht
Braucht a eh ned lernen is ja nur im Urlaub... dannach geht a eh wieder um neun oder halb zehn ..Des haßt viertl öfeeee![]()
Also is wer frech ,wegen dem Holz wäre es ?Genau, des gheat nur zum knien, oder zum![]()
I bin ma sicher, irgendwer wird scho goschat seiBraucht a eh ned lernen is ja nur im Urlaub... dannach geht a eh wieder um neun oder halb zehn ..
Also is wer frech ,wegen dem Holz wäre es ?
Wie viele Meter ich da wohl ein schlichten sollteI bin ma sicher, irgendwer wird scho goschat sei![]()
Wos hom ma für GoldGrias eich NÖ....
mit da Olympia Goldenen in Tokio
wia san die besten![]()
ich bin heute auch dahinGuade Nochtich bin heute auch dahin
![]()
Die Dame hot uns aussagrissn beim Strassenradfahren!!!Wos hom ma für Goldum wos geht's??