- Reaktionen
- 219.691
- Checks
- 99
Na hoffentlich kommt da nicht raus das du nicht sex haben darfst
Ich werd auf Lebensmittel ausgetestet....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Na hoffentlich kommt da nicht raus das du nicht sex haben darfst
Alles Gute und viel GlückMorgen hab ich aber eine Austestung im Allergiezentrum.... schau ma mal.... was da raus kommt.
Danke.Alles Gute und viel Glück![]()
Männer vielleicht?Ich bin auf irgenwas allergisch.
Mit sowas macht man keine Witze![]()
Ja.... sehr schlimm sogar.Stimmt, das wäre schlimm
Ois guade, nau daun schau ma amoi, wos die allergisch mochtNicht nur Hugo..... bei Allem was nur irgendwie mit Alkohol zu tun hat.
Histamineunverträglichkeit ist es keine.... hab ich schon testen lassen.
Morgen hab ich aber eine Austestung im Allergiezentrum.... schau ma mal.... was da raus kommt.
....wos kunt des sei ??? Mö, Zuka,.....Mein Hausarzt vermutet, dass ich auf Alkohol allergisch bin.Okay, saufn derfst, owa essen....wos kunt des sei ??? Mö, Zuka,.....
Waun i ma an Mau sche saufen muas.... daun is eh scho olles zspät.Na, ned wirklich......des is jo des Ärgste vom Ärgsten, aus deiner Sicht wird daun ka Mau fesch, wennst kan Alk trinkst, nau bumm
Hab noch 3kg Erdbeermarmelade gemacht, Kuchen gebacken und jetzt koch ich mir noch schnell für morgen wasna dann schnell in die heia, das ma auschloffn sind.![]()
...und du glaubst, des kead ois dir allaneHab noch 3kg Erdbeermarmelade gemacht, Kuchen gebacken und jetzt koch ich mir noch schnell für morgen was![]()
Guade Nocht schlof guadLeitl guade Nocht
![]()
Nana, des Essen bitte scho, den Kuchen musst da mit meine KollegInnen teilen...und du glaubst, des kead ois dir allane![]()
Host du heit gsoffnGeh geh, tun ned so einedran, jetzt sog da i wos:
WIR MÄNNER san olle fesche Buam...
der ane hod zfü Samrnstrenge und a große Waumpn, der Andere isst nur Blattsolot, der ane rennt hundert mo uman heisablock, der aundere foad mi e-scooter....
OWA -> olle die so a ding zwischen den fias owe hänga haum und hin und wieder a ois haundtuchhoda verwendet wern kau...wir Olle san Fesch und Scheeeeeeee....
Okay, Madl oiso![]()
![]()