- Reaktionen
- 26.284
- Checks
- 1
Dann kommt da Gaude Max a mol, ehm Gardy MorktAm Wochenende is ma wuascht wos is, do geht's eh net ba mir![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Dann kommt da Gaude Max a mol, ehm Gardy MorktAm Wochenende is ma wuascht wos is, do geht's eh net ba mir![]()
Meinst jetzt mi oder den @Mitglied #75495 i weiß eh dass i keine hobHost jo sölwa a kuane![]()

Jo moch des, dann kannst ma von da schen Gegend vazönDann schau dazua dast mitn Handy zschmeißn kimmst, is jo nix ohne Di do, oda muas I Di wirkli suachn foan
![]()
Schleich mi unta da Wochn mol durch ba Dir, in da Nocht kimmi gach zspot za HoknDann kommt da Gaude Max a mol, ehm Gardy Morkt
Urlaub scho aus?Schleich mi unta da Wochn mol durch ba Dir, in da Nocht kimmi gach zspot za Hokn![]()
Hey, wann is denn der, eh schon bald?Normal hamma immer irgendwann nochn Gardy Morkt gmext, owa Heuer kau ma bereits musn
des Wochnend vor die Schul aunfaungtHey, wann is denn der, eh schon bald?
So weit weg bini a wida net, nur 2 Hügal driwaMei Mitglied #550883 is over the oschen, Mitglied #550883 is over the sii, lalala
Meinst jetzt mi oder den @Mitglied #75495 i weiß eh dass i keine hobnur glauben tuts keiner
![]()
Jo, irgendwie bini eh froh woas eh net wosi tua sullUrlaub scho aus?
Gege, was stellst denn immer so an das du so k.o. bistJo, irgendwie bini eh froh woas eh net wosi tua sull, bis auf uan Nochmittog
,der hots in sich ghobt
![]()

As gaunze PutznGege, was stellst denn immer so an das du so k.o. bist![]()
Ohhh leider bin i da verhindertdes Wochnend vor die Schul aunfaungt

Wida a Joa um bis dorthinOhhh leider bin i da verhindertaber da könnten wir uns beim nächsten Mal treffen
![]()
gibt s überhaupt noch an Gady in Krieglach?Ohhh leider bin i da verhindertaber da könnten wir uns beim nächsten Mal treffen
![]()
Tjo, so wird ma oltWida a Joa um bis dorthin![]()

I glaub der is im fruajoa jo a, nimm i ma freiWida a Joa um bis dorthin![]()
scho a poor Johr ned mehrI glaub der is im fruajoa jo a, nimm i ma frei![]()
Oh, dann bin i irgendwo hint bliemscho a poor Johr ned mehr

oder sonst muaßt zum Saukirchti noch Jagerberg fohrnOh, dann bin i irgendwo hint bliem![]()