- Reaktionen
- 24.502
- Checks
- 1
Wos woaß maWern eh a bold dobleim, san eh kane Winta mehr gscheit
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wos woaß maWern eh a bold dobleim, san eh kane Winta mehr gscheit
Was willst und sagen
Tua na vögelnWas willst und sagen
Geht es um die oder das Vögeln![]()
![]()
![]()
die wortn alle wennst min frischgwaschenen Auto drunta durchfohrst.
Schreib jetzt ja nicht über michDe komman wenigstens no vorm Lkw so zan olles aufholtn, owa dann gibs no a Gruppn auf da Stroßn, des trau I mi goa net schreim wals ma die Sicherungen durchbrennt ba die.........

Doch, nur hab ich dafür keine Rechte zum veröffentlichenWerden wahrscheinlich nicht jugendfrei sein.![]()
![]()
![]()

Hab ich schon mal gesehen ,

Wos schluckstnProsti muss a mol schlucken ,
![]()
Tat I mi niemols trauSchreib jetzt ja nicht über mich![]()
Bergo an 90a mitnOwa nur bergowe zua![]()

Najo des Nosse zeigs owe druckn ,Wos schluckstn![]()
Des follt no unta toleranzBergo an 90a mitndarfst mitn Ökw a nit mit
![]()
![]()
Recht hast wennst deine Mädls unterstützt und nit des import zeigstHob i mi abgewöhnt. Trink i nur mehr ganz selten
Kaffee is jo Lebenselexier ka Mülch kan Zuga, spoan wos gehtRecht hast wennst deine Mädls unterstützt und nit des import zeigst![]()
Schon, er will jo nit so vü oawatn und du a nit sonst Brauch ma wieder an ökw und du kannst nit ausschlafen. Also spoa ma und nehmen das was da isKaffee is jo Lebenselexier ka Mülch kan Zuga, spoan wos geht, @Farmy hot gnua Plotz fia a poa Kaffeestaun
, kafi dann natürlich ba sein Hoflon
![]()
Jo wia ehseito. Mit blechhäferl am Herd hinstellen zum warm haltenAm gscheitastn an Molzkaffee