- Reaktionen
- 18.575
- Checks
- 92
Guten Morgen !
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
kannst ja den Schweißschirm nehmenEigentlich is da Mensch as dümmste Viech, koa aundas Viech schaut in die Sunn und schädigt sich die Augen. Owa da Mensch is so deppat und Sonnenfinsternis schaun. Schutzbrillen san ausverkauft
![]()
Gor nix nehm i, des Viech Mensch is deppatkannst ja den Schweißschirm nehmen
war schon eigen wie es abgekühlt und alles so ruhig war1999 hob i bei der totalen Sonnenfinsternis an Schwoaßschirm gnumman, owa das des wos Besonderes is könnt i a ned sogn
Owa wenn die is, is jo in dein Grom scho längst Guate Nochtkannst ja den Schweißschirm nehmen
Für die Fisch is deswar schon eigen wie es abgekühlt und alles so ruhig war
macht ja nichts kommt dann der SterneregenOwa wenn die is, is jo in dein Grom scho längst Guate Nocht
A der Blödsinn juckt mi nedmacht ja nichts kommt dann der Sterneregen
meinst in unseren Bach sind keine mehr und im Teich auch nicht hat der Fischotter alle geholtFür die Fisch is des
Na eher als FlochlaundindianaHörbi identifiziert sich nicht als Hanghuhn
Do hobi scho gschnoacht und va wos schen TramtHey war eh anwesend oder hat mi da Chef blockiert
Sehr schön dass mich wer vermisst![]()
Was willst denn im sudan de hom a lei vül forb und wenig wossaI hob a Vorladung kriagt, i miaßad mi beim Sudan nochschuln lossn, i wurd die Kriterien dafür ned mehr erfüllen
Mit schlogNa eher als Flochlaundindiana![]()
I würd ja fragen von was aber geht mich nix anDo hobi scho gschnoacht und va wos schen Tramt![]()
BislMit schlog?
Komplette RAubaffenGor nix nehm i, des Viech Mensch is deppat

Frogst holt gaunz vorsichtig und auständiI würd ja fragen von was aber geht mich nix an![]()
Net gaunz darotn