- Reaktionen
- 23.028
- Checks
- 1
Owa jetzt könn ma gaunz sche schreim bis ma über die nächsten 1000 driwa drahn
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Gratuliere zum 20 000 BeitragDes homa glei
Wenn s ned bricht wird s scho holtnGuten Morgen !
mal sehen ob das hält was ich gestern geschweißt hab
ja muss schauen ob ich ein neues Teil krieg sicher ist sicherWenn s ned bricht wird s scho holtn
Um de Zeit hob i goar nix mehr anghabt![]()
Host no imma ka Handytoschn zum umhängan![]()
Do host wieda wos vasamt

ja da hast du recht in manchen Beziehungen ist die Eiszeit eingekehrtIs scho interessant wia uns die Medien an da Nosn rumziagn. Auf einmal hamma Heuer die zweite Hitzewelle, owa vor kurzer Zeit ham s uns no erzähln wolln, das die Hitzewelle schon über ein Monat andauernd.
Fazit; glaubt s ned olls wos eich erzählen wolln.
Wir ham scho an Klimawandel, owa die Übertreiberei der Endzeitsekte muaß a ned sei
Ned stengernja da hast du recht in manchen Beziehungen ist die Eiszeit eingekehrt

Wurscht es bleibt ein enddarmprofukt...Is scho interessant wia uns die Medien an da Nosn rumziagn. Auf einmal hamma Heuer die zweite Hitzewelle, owa vor kurzer Zeit ham s uns no erzähln wolln, das die Hitzewelle schon über ein Monat andauernd.
Fazit; glaubt s ned olls wos eich erzählen wolln.
Wir ham scho an Klimawandel, owa die Übertreiberei der Endzeitsekte muaß a ned sei
stänkere nicht , beobachte es im meinem Umfeld , da haben zwei ein ganzes Leben lang gearbeitet und gespart haben sich ein kleines Pardies geschaffen und jetzt wird es verkauft weil -40° im Schlafzimmer herrschtNed stengern![]()
grins dem Eisbären ist nicht kalt
Wenns doch noch so heiss ist verstehe ich das ned....aber so a Nebengeräusch kann halt nervenstänkere nicht , beobachte es im meinem Umfeld , da haben zwei ein ganzes Leben lang gearbeitet und gespart haben sich ein kleines Pardies geschaffen und jetzt wird es verkauft weil -40° im Schlafzimmer herrscht
weil -40° im Schlafzimmer herrscht

Freilich grad da ist es am geilsten wenn der sennerling aus allen Poren schiesst ....brandaktuelljo oba bei +40° is ma a net grad motiviert ois wie a so a Duracell-Has![]()
![]()