- Reaktionen
- 95.315
- Checks
- 17
I sichs scho gonz kla am Horizont.Ihr könnt schon lästern und auf einmal seit ihr auch über 70
I hoff die Kawa springt dann trotzdem no an.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I sichs scho gonz kla am Horizont.Ihr könnt schon lästern und auf einmal seit ihr auch über 70
Oltbauern helfen die Jungen sowieso weiterhin gern weiter so lang s möglich ist, owa i brauch sicher koa 50 jähriges BetriebsführerjubiläumI sog da was, is hackln hoit jung. Schau da an die Pensionistn wenns zum Wirtn wogln um a Achterl und sunst nix mehr tuan... die verblödn in kurzer Zeit und verfalln körperlich a schnö.
Ghört orndlich Gas gebn. Pudern, Hackln, mit da Maschin ausreitn.
Ah geh, die Federn sind ja viel zu klein! Die verschwinden dochGeht eh a Feder va die schwuln Hauhnan a
Nimmst holt MehrariAh geh, die Federn sind ja viel zu klein! Die verschwinden doch![]()
Heut auf den Tag genau fehlen mich noch 19 Tage das ich 31 Jahre Betriebsführer binOltbauern helfen die Jungen sowieso weiterhin gern weiter so lang s möglich ist, owa i brauch sicher koa 50 jähriges Betriebsführerjubiläum
Heut auf den Tag genau fehlen mich noch 19 Tage das ich 31 Jahre Betriebsführer bin

Grod ausglernt und no ka Ahnung vo da HocknHeut auf den Tag genau fehlen mich noch 19 Tage das ich 31 Jahre Betriebsführer bin
Durch die Erwerbsunfähigkeitspension meiner Eltern. Jo, i hob friah eini beißen miaß. Mit 17 kam mein Vater ins Krankenhaus als es mit dem 1. Schnitt los ging, ich allein mit meiner Mutter ham gschepft wir die Wahnsinnigen mit Maschinen was öfter Kaputt waren als das sie gingen war ich auf mich alleine gestellt.da hast oba scho bald chef spün derfn - mit 19 - wieso des?![]()
Ma wü jo as Bestena bist g'scheit, da habts ordentlich g'schepft - da hast as heit eh fast g'miatlich dagegen, und da Bua kann a froh sein, daßa no net so bald übernehma muaß und auf des know-how vo so an erfahrenen Altbauern z'ruckgreifen kann- und a zusätzliche Berufsausbildung hatta a no machen kenna
![]()
Owa dafür will i auch zu einem angemessenen Alter auf die zweite Reihe zurücktreten und ned bis zum sterm miaßnMa wü jo as Beste
Alsa junger woma alle deppat und jetzt gspürmas hoid.A Nochbar hot damals zu mir gsogt, wennst so weiter orbeitest host mit 40 fertig gorbeitet.
I orbeit Heit a no, owa i gspür die Übertreibungen von damals gewaltig
Geht scho, owa da Hersteller hot sich s oanfoch gmocht. 4 Führungsrollen schön auf der Runde aufgeteilt. Owa in Langloch mit 6 mm Schrauben angeschraubt, wenn irgendwas rein kommt verstellt sich s wiederAnhang anzeigen 14320786
Is holt bled wenn s Zahnrad nicht in den Zahnkranz greift
Oschwassn und guat is.Geht scho, owa da Hersteller hot sich s oanfoch gmocht. 4 Führungsrollen schön auf der Runde aufgeteilt. Owa in Langloch mit 6 mm Schrauben angeschraubt, wenn irgendwas rein kommt verstellt sich s wieder
Is jo a nix, außerdem am HeubodenOschwassn und guat is.