Farmi´s Treffpunkt

• Ersteller Ersteller Gast
  • Erstellt am Erstellt am
I sog da was, is hackln hoit jung. Schau da an die Pensionistn wenns zum Wirtn wogln um a Achterl und sunst nix mehr tuan... die verblödn in kurzer Zeit und verfalln körperlich a schnö.
Ghört orndlich Gas gebn. Pudern, Hackln, mit da Maschin ausreitn.
Oltbauern helfen die Jungen sowieso weiterhin gern weiter so lang s möglich ist, owa i brauch sicher koa 50 jähriges Betriebsführerjubiläum

da hast oba scho bald chef spün derfn - mit 19 - wieso des? :hmm:
Durch die Erwerbsunfähigkeitspension meiner Eltern. Jo, i hob friah eini beißen miaß. Mit 17 kam mein Vater ins Krankenhaus als es mit dem 1. Schnitt los ging, ich allein mit meiner Mutter ham gschepft wir die Wahnsinnigen mit Maschinen was öfter Kaputt waren als das sie gingen war ich auf mich alleine gestellt.
Morgens vor 5 raus, das ich halb 8 fertig war und mit dem Milchtransport von weiteren 18 Lieferanten starten konnte ( damals in Milchkannen wos dem jungen Hupfa viel zu schwer waren). Wieder Zuhause ging es mit der Außenarbeit weiter bis zur Stallarbeit am Abend. Wenn die fertig war und es mich noch zu früh war wurde draußen bis nach 22 Uhr weiter gearbeitet. Danach wurden Messern und andere Dinge für den nächsten Tag vorbereitet. Dabei wurde es auch öfters 1 Uhr Morgens und am nächsten Tag wieder vor 5 raus. Das Ganze war vielleicht mit stark einer Stunde zusammen für Frühstück, Mittagessen und jausnen unterbrochen

Zuletzt bearbeitet:
na bist g'scheit, da habts ordentlich g'schepft - da hast as heit eh fast g'miatlich dagegen, und da Bua kann a froh sein, daßa no net so bald übernehma muaß und auf des know-how vo so an erfahrenen Altbauern z'ruckgreifen kann :roll: - und a zusätzliche Berufsausbildung hatta a no machen kenna 👍

na bist g'scheit, da habts ordentlich g'schepft - da hast as heit eh fast g'miatlich dagegen, und da Bua kann a froh sein, daßa no net so bald übernehma muaß und auf des know-how vo so an erfahrenen Altbauern z'ruckgreifen kann :roll: - und a zusätzliche Berufsausbildung hatta a no machen kenna 👍
Ma wü jo as Beste

Mähen mit 20er Wachal und Motormäher Reform 158, schwaden mit n 15er, mit n 188er und 16 qm Hamster Ladewagen mit 5 Messer Hoam führn und mit da Alfa Signal 1300 in die Hochsilo einschneiden. Und immer is wos brochn. An Heuverteiler hamma damals a scho ghobt, owa viel zu klein, den Rest hamma wieder mit dem Heugreifer aufzogn, wos a immer kaputt wor

A Nochbar hot damals zu mir gsogt, wennst so weiter orbeitest host mit 40 fertig gorbeitet.
I orbeit Heit a no, owa i gspür die Übertreibungen von damals gewaltig

Zurück
Oben