- Reaktionen
- 94.217
- Checks
- 17
A Elektronische oda no zum Kurbln?Na, owa ane, wos'd nua drauf druckn brauchst![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
A Elektronische oda no zum Kurbln?Na, owa ane, wos'd nua drauf druckn brauchst![]()
Der wär sehr not!Bei die kleinräumigen Regen san des owa a eher Gewitter und vor die muaß ma sie eh eher fürchten. Richtige Landregen san gfrogt
A Elektronische oda no zum Kurbln?
Owa genau mit die ham s a größeres Problem wenn mehr braucht wird
Quasi an Flipper hoitElektronisch und mit so vüüüüüü Knepfal zum druckn
![]()
Wenn 15ne zgleich an Kaffee wolln, dann wandlst diScho? Hätt i bei meina nu nia ghobt
Und zua Not gibt's an Stock tiefa nu a Filtermaschine mit Kaunl![]()
Ana nochn andern es kriagt jeda an KaffeeWenn 15ne zgleich an Kaffee wolln, dann wandlst di
Kenn des owa guat gnuaAna nochn andern es kriagt jeda an Kaffee![]()
Jo wei kuana Zeit hotKenn des owa guat gnua

Immer a Gaude bei FeiernJo wei kuana Zeit hot![]()
Waun i beim Feiern mein Kaffee a hoibe Stund frira oda späita kriag is ma wurscht trink i hoit no a Bier inzwischenImmer a Gaude bei Feiern
Und die Tortn wird a ned koltWaun i beim Feiern mein Kaffee a hoibe Stund frira oda späita kriag is ma wurscht trink i hoit no a Bier inzwischen![]()
Du woast va koiden Kaffee wiad ma schaenUnd die Tortn wird a ned kolt
Hot nix gholfnDu woast va koiden Kaffee wiad ma schaen![]()
DarumDer hüft a nur ba de Fraun![]()
Und wanns dann an BH aufmochn
Wer hat einen Hamster?Und wanns dann an BH aufmochn Hamster kane Foitn im Gsicht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()