- Reaktionen
- 19.721
- Checks
- 1
Hättest an Regen mitgebmHat funktioniert, es regnet bei uns
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Hättest an Regen mitgebmHat funktioniert, es regnet bei uns
Wor s bei dir holt mol ztrockn?Eh bei mir a.
Jetzt hod si des ganze a bissi entspaunnt
Jo, homa in da letztn Zeit a zaum brocht.Wor s bei dir holt mol ztrockn?
Owa sicha ned so org wie bei uns. Bei mi is viel Mais a Monat trocken im Boden gelegen bis er überhaupt keimen konnteJo, homa in da letztn Zeit a zaum brocht.
Na des nedOwa sicha ned so org wie bei uns. Bei mi is viel Mais a Monat trocken im Boden gelegen bis er überhaupt keimen konnte
Da Bua mog nix hören vom Auflassen, owa bleibt eh so nix übrig und dann muaßt di von dem seine Goasn wos as Ableben ham no schädigen lassen. Weiters glaubt sein Bruder samt seinem Buam und Neffen sie müssen a Direktvermarktung aufziagn und des ohne Betriebsnummer. Wird eh noch spannendI werd höchstwahrscheinlich im nächsten Jahr 7 Hektar Pacht aufgeben. Wo der Mais am besten da war, haben den seine Geisen gfressn. Red ihm schon seit Jahren darüber an, hilft alles nichts. Dann lass ma s halt, do hilft a recht guata Pachtpreis auch nichts. War aber auch nie so arg wie Heuer
Mi graust s schon so von Torten, vorigen Freitag hot da Ersatzschwager sein 70er gfeiert seiher samma Tortenentsorger![]()
Der erste Mann meiner Schwester ist bereits verstorbenbittschen, was isn a Ersatzschwager![]()
![]()
Mein Schwager und mein Bruder sind mit 50 verstorben, is scho a murmeliges Gefühl wia i Heuer 50 gwordn binDer erste Mann meiner Schwester ist bereits verstorben
Der erste Mann meiner Schwester ist bereits verstorben
-I mach da herinnen echt a richtig leiwands stoasteirischs Landwirtschaftsfernstudium Owa wie i den Freund von meiner Schwägerin von meinem verstorbenen Bruder nennen kann woaß i nedahso, dankschen, wieda was g'lernt-I mach da herinnen echt a richtig leiwands stoasteirischs Landwirtschaftsfernstudium
![]()
Mein Schwager und mein Bruder sind mit 50 verstorben, is scho a murmeliges Gefühl wia i Heuer 50 gwordn bin
Mi is sowieso scho olls Wurscht wia an Verstorbenenoba angeblich is um die 40 bei Monna no kritischa was Herz-Kreislaufkrankheiten betrifft, weil nachher die Gelassenheit - sprich Wurschtigkeit - massiv zuanimmt, des kanni bis jetzt eigentlich scho a bestätigen![]()
Du froHnleichnom is schon vorbeiMi is sowieso scho olls Wurscht wia an Verstorbenen
Ja mann wird älter und vertägt einfach mehr...oba angeblich is um die 40 bei Monna no kritischa was Herz-Kreislaufkrankheiten betrifft, weil nachher die Gelassenheit - sprich Wurschtigkeit - massiv zuanimmt, des kanni bis jetzt eigentlich scho a bestätigen![]()