- Reaktionen
- 18.666
- Checks
- 1
NanednanaJedoch irgendwo, wo sie erwischt wurde.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
NanednanaJedoch irgendwo, wo sie erwischt wurde.
Tam s dort a scho Heiorbeitn?
I wü ned jammern wegen dem Regen, in letzter Zeit regnet es eh passend. Owa die Sprünge von der Trockenheit sind noch immer nicht vollständig verschwundenNaaa, Familienfeier
Und bei mir gangads nu goar ned, weu da Obstgoardn z'nass is vom Bodn
Jo,der hot ghechlt, das i glaubt hob da Christopherus muaß kummanI hob Gestern mit Hund geschimpft, weil a mi immer vor die Motorsensn umghupft is. Da Bua hot am Abend dann gsogt, hättest nix gsogt, hätt er schnellsten damit aufgehört. Woaß i des? I wü jo ned das iahm wos passiert. Owa wia i fertig wor, wor da Hund mehr Ko wia i
Mog koane Familienfeiern, nächste Woche hot da Ersatzschwager sein 70er und im Juni miaß ma Hochzeit gehnNaaa, Familienfeier
StieganNaaa, Familienfeier
Mog koane Familienfeiern, nächste Woche hot da Ersatzschwager sein 70er und im Juni miaß ma Hochzeit gehn
I bin sowieso ned da Feiera, trotsch liawa so mit die LeitKummt imma drauf an, mit wöchan Teil vo da Family![]()
I bin sowieso ned da Feiera, trotsch liawa so mit die Leit

Die Vielfalt wurde größerjo solangst so an guat sortierten Biervorrat eing'lagert hast, tratschn eh sicha a gern mit dir- sogar die @Mitglied #574595e
![]()
Er is ned da Gscheiteste, owa is a gschmierta Bruada. Wir nehmen ihn holt so wie a is
Von wem er sich das wohl angeeignet hatEr is ned da Gscheiteste, owa is a gschmierta Bruada. Wir nehmen ihn holt so wie a is
I woaß, mei DummheitVon wem er sich das wohl angeeignet hat![]()
![]()
![]()