- Reaktionen
- 55.325
- Checks
- 2
Einen schönen guten Morgen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Weil die eh no Führerschein mochndas ist für die Altbauern damit sie auch mit der neuen Technik mitreden können
No geistreicher schaut s jo aus wenn i an Overall zum Trocknen aufhängI hob mi im Heizraum aufghängt , Pöloshirt und Kappl hängen, Rest fehlt
Des schaut owa wirklich aus, bei die Ärmel a poor aufblosne Gummihauntschua, bei Hosnbügl Gummistiefel und obenauf no a Kappl dran und des Manxgal wär perfektNo geistreicher schaut s jo aus wenn i an Overall zum Trocknen aufhäng![]()
Danoch a Wetter und a Orbeit is schauts bei mir im Heizraum a aus ois hätts an Humanakontainer zrissn.Unter der Decke gehen mehrere Leitungen vom Ofen zum Puffer, do san a a poor Kugehähne, do häng i immer mei Wäsch auf wenn s beim orbeitn noss wird
Wunderschönen guten Morgen Ihr Farmi's und nicht Farmi's 
Also bin i kein EinzelgängerDanoch a Wetter und a Orbeit is schauts bei mir im Heizraum a aus ois hätts an Humanakontainer zrissn.
Wor jo wirklich Gemein, gnieslt hot's jo scho vorher, owa durch n Woldpepi hob i übersehn das es mehr wurde.Also bin i kein Einzelgänger
Hauptsach schee worm iss.I hob mi im Heizraum aufghängt , Pöloshirt und Kappl hängen, Rest fehlt
Jo nix stehen lossn....kenn ich.Wor jo wirklich Gemein, gnieslt hot's jo scho vorher, owa durch n Woldpepi hob i übersehn das es mehr wurde.
I hob den nächsten Baum grod für n Keil eingeschnitten wie i bemerkt hob das ganz schön schüttet.
Wos hilft s, an angschnittenen Baum muaßt legen.
Zum Glück is a mit keilen brav gflogn, owa i Trottel hob n jo oglängt a no und i durch und durch noss![]()
Owa es is olls wieder trockenHauptsach schee worm iss.
Genau haupsoch da ofn brenntHauptsach schee worm iss.

Dann muaß a in der Zwischenzeit oan dawischn und ma is da Depp fertigJo nix stehen lossn....kenn ich.