- Reaktionen
- 14.325
- Checks
- 1
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ja, ja, das hast schon mal angekündigt. Und nix is wordngaxl di net an @Mitglied #695416al- irgendwann beißi sowieso a ordentliches Stückl bei dein siaßn Lebkuchenpopschal oba Anhang anzeigen 14128793
![]()
![]()

Ausschaun tuast eh normal
Pensionistnheim WaldesruhWo solls denn hingehen![]()
Pensionistnheim Waldesruh
Wo solls denn hingehen![]()
Owa mit dem bledn Teagl hob i übersehn wia s zregnan aungfaungan hot. Dann hob i an aungschnittnan Bam fertig mochn a miaßn und bin Waschlnoss gwordn.Ausschaun tuast eh normalbrav werd eh überbewertet

Zweig n für mi o, i schau ob a zum Pflügn und no mehr zbrauchn isSchauts was i heit gsdhn hab... a landwirtschaftliche Foaschui.
Anhang anzeigen 14129279
Frage als Laie.... muasma da Pflügn a kenna?
I muaß sogn für an Fohrschultraktor ned gschlaumpat. Wia i Führerschein gmocht hob ham s an 8060er Sk2 Hinterradtraktor ghobt, wor leicht ausreichend. Ma muaß jo nur mit an Aunhänger durch die Gegend fohrnSchauts was i heit gsdhn hab... a landwirtschaftliche Foaschui.
Anhang anzeigen 14129279
Frage als Laie.... muasma da Pflügn a kenna?
Owa die Lackierung va da Motorhaum gfollt ma
Owa da 8060er is auf da Stroßn ghupft wia Goasbock
Ich durfte nie Traktor fahren in der FahrschuleOanmol bin i durch an Schlogloch gfohrn, das n Fohrschullehrer die Zigaretten davon gflogn is
3 Zylinder ohne Allrad is Vorn vü z gringOwa da 8060er is auf da Stroßn ghupft wia Goasbock
Host mit 16 holt ned F gmocht?Ich durfte nie Traktor fahren in der Fahrschule![]()
Das ist schon ewig aus das ich 16 war.Host mit 16 holt ned F gmocht?
nau schau de oide zenzi