- Reaktionen
- 14.291
- Checks
- 1
Owa oft a richtiger GiftzahnJedes Kind hat a andere Art seine Liebe zu zeigen.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Owa oft a richtiger GiftzahnJedes Kind hat a andere Art seine Liebe zu zeigen.
Jo, wir als Knechte vom SchärdinandWarst den schärdinAnd besuchen ?
Mei Schneehaufn braucht no a poor Wochnso jetzt ist der letzte Schnee auch weg
Guten Morgen!
Ich habe unsere Wiese gemeint da war bis gestern noch einiges Weiss und das ist wegMei Schneehaufn braucht no a poor Wochn
Oh ja, das kenn ich auchOwa oft a richtiger Giftzahn
Weilst sei Vatter bist? Ghehrt jo so. Sei froh, es gibt eh gnua unnetiche Gfraster die auf die Eltern scheissn und nur kommen wenns a Göd brauchn.Is zwoa schön, owa i woaß ned warum da Bua so a Fan von mi is
Mir kommt a oft is Rean in da Hockn.I kommt sogar oft ins schluchzen wenn a Arbeit recht guat rennt, oft beim Schneeraman oder Silieren
Frau hoid.Owa oft a richtiger Giftzahn
In den Straßengräben findet man an so manchen Stellen auch noch etwasIch habe unsere Wiese gemeint da war bis gestern noch einiges Weiss und das ist weg
Warst den schärdinAnd besuchen ?
Do kommt dann bei mir eher daMir kommt a oft is Rean in da Hockn.
Aber net weils so guat rennt sondern wenn i wieda merk dass i vo lauter Deppn umzinglt bin.

Jo, seine Knecht ham mol nochschaun dürfnWarst den schärdinAnd besuchen ?
Wunderschönen guten Morgen Ihr Farmi's und nicht Farmi's 
Was, nit amol kostenJo, seine Knecht ham mol nochschaun dürfn
Doch doch, uns is dort nicht schlecht gegangenWas, nit amol kosten![]()
Da Bua hot im Winter bei a Exkursion von da Berufsschul aus dann an gleichn Buafohra ghobt Serwas Griaß di hot da Buafohra zu iahm gsogt und die Aundan ham glei so gschautWas, nit amol kosten![]()
Dafür bekommst jetzt ein Jahr um 0,01€ weniger MilchgeldDoch doch, uns is dort nicht schlecht gegangen
Habe zu früh gejubelt es gibt noch ein paar SchneefleckenIn den Straßengräben findet man an so manchen Stellen auch noch etwas
Wos is mit du ?Frau hoid.