- Reaktionen
- 67.475
- Checks
- 60
Danke!
Aber was genau heißt jetzt "fast'
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Danke!
Gibt jo Leit wos mit a Motorsog mehr überfordert san ols iEigentlich Lochhoft, die Schwägerin hot olle ausgspielt weil s die Keischn hom hot miaßn (a mei Schatzl ) und jetzt will s uns wieder als Trotteln hom wos ihr Schneebruchholz auforbeitn.
Die kau uns, ham eh solwa gnua zan auframan, das ma aufpassn muaß, das die Außnorbeit ned zkurz kummt

Wunderschönen guten Morgen Ihr Farmi's und nicht Farmi's 
Kettenöl und Benzin sollte man doch nicht mischenAn olle Motorsogprofis; welches Verhältnis mischt ihr euen Sprudl?
I hob eigentlich immer 1:50 gemischt, Anfangs mit dem Stihlöl und seit sicher 20 Jahren mit dem 2 Taktöl von Divinol. Bin eigentlich immer guat gfohrn so, außer im Vorjahr hob i bei da Motorsensn an Reiwa gholt und die neue 172er wollt a ned so recht.Kettenöl und Benzin sollte man doch nicht mischen![]()
![]()
1:40 mische ich
Wär a eigenes Gemisch mit KettenölKettenöl und Benzin sollte man doch nicht mischen![]()
![]()

Bei da Motorsensn muaß dazua sogn, die Oana ausgliehn ghobt wo i pocht hob und der hot sicha ned nur mit mein Sprudl gmaht. Bin drauf gekommen das a bisserl a Stritzi is und mehr gmaht hot ols wir ausmacht ham ghobtI hob eigentlich immer 1:50 gemischt, Anfangs mit dem Stihlöl und seit sicher 20 Jahren mit dem 2 Taktöl von Divinol. Bin eigentlich immer guat gfohrn so, außer im Vorjahr hob i bei da Motorsensn an Reiwa gholt und die neue 172er wollt a ned so recht.
Wor owa a Gemisch wos über den Winter stand und vielleicht zuviel Sonne abbekam.
Jetzt sogn aehr viele i soll fetter mischen

I hob eh a scho fetter gmischtKettenöl und Benzin sollte man doch nicht mischen![]()
![]()