- Reaktionen
- 67.122
- Checks
- 60
Schönen guten Morgen

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Untertags is eh wurscht. Und am Abend bin ich wieder munterRennst da net in ganzn Tog um wie is Traummännlein?
Ahjo, Heute vor 10 Jahren wurde ich hier im Ef das erste mal freigeschaltet

Eigentlich immeroba net lang
![]()
Bin eh solwa schuld, zfaul zum aunmochn, druck jo meistens glei olls mit da Rückezaung umI hob eigentlich die Trümmer va da Birkn zu mir zum Traktor fliagn gsehn, san zum Glück owa neben vorbei gflogn
Bist ja schon ein VeteranAhjo, Heute vor 10 Jahren wurde ich hier im Ef das erste mal freigeschaltet
Und nix mehr zu machn?Eigentlich eh klimpfig, die zsamm brechende Birkn is a neben dem Traktor vorbei gwuscht. Owa trotzdem is mi um dieses gereifte Modell wos zwischen 35 und 40 Johr olt is leid. Die hot mei Vota kauft wia i in d Hauptschul ging
Wie oft scho daweil?Ahjo, Heute vor 10 Jahren wurde ich hier im Ef das erste mal freigeschaltet
ÖMV?Anhang anzeigen 14111707
Die Ultrakravallmaschinen san Heut a vorbei gezogen
Jo, weil die Grazer zwenig Schwule ham und dafriaßn
Bereits schon öfter als es noch sein wirdWie oft scho daweil?
Teile san gor ned so teuer als i befürchtet hobUnd nix mehr zu machn?
I versteh das vollkommen. Sowas halt ma in Ehren.
Jetzt wird s schwierig. Irgendwie messn s do wie es in sehr tiefer Tiefe mit der Wärme ausschaut. Weil Graz von der fossilen Energie wegkommen will.was machn die?![]()
Aber jo... Frage eher wieviel Umschiss das ist und was da alls für Bledsinn passiert und wer aller mitschneidt.Jetzt wird s schwierig. Irgendwie messn s do wie es in sehr tiefer Tiefe mit der Wärme ausschaut. Weil Graz von der fossilen Energie wegkommen will.
I kenn mi do owa nix aus und hob eher meine Zweifel dass das gelingt
Mahlzeit und ein schönes Wochenende![]()
- und auf die schwulen Hahna a