Farmi´s Treffpunkt

• Ersteller Ersteller Gast
  • Erstellt am Erstellt am
mir fallt eigentlich auf die schnelle gar ka Bier ein, des so schlecht g'wesen warat, daß mas net suffa kennt :schulterzuck: - oba I bin a net haglig so wies 🐻Mitglied #431736 Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.
Des konn i mir bei jemanden, für den a Schokokuacha mit an Bissel Marmalat und Schokoüberzug, a Delikatesse is , scho vorstellen :mrgreen:

Des konn i mir bei jemanden, für den a Schokokuacha mit an Bissel Marmalat und Schokoüberzug, a Delikatesse is , scho vorstellen :mrgreen:

jo 🐻Mitglied #431736, da gibi da vollkommen recht, weil bessere Mehlspeisen ois a Sachertortn gibts wirklich g'nuag

z.B. an @Mitglied #680766 🐔 ihrane leiwanden Krapfn Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

...und vielleicht sogar die Quarktascherl vom 🐝Mitglied #565828 :hmm: :smuggrin:

Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

Da Bua is ned mol no drauf kumman das i Gestern neie Lautsprecher beim Kubota einbaut hob, owa i sog nix, soll solwa draufkommen.

Owa viel is eh ned besser gwordn, obwohl s die Gleichn ols wia im Valtra san, owa laut is der Klang einfach nicht so rein

Zurück
Oben