- Reaktionen
- 124.861
- Checks
- 57
Heit hob i vagessn mi an BH zan umschnolln
Host was grebers vor?

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Heit hob i vagessn mi an BH zan umschnolln

Jo, Heit könnt i a Sissi spünHost was grebers vor?![]()
Jo, Heit könnt i a Sissi spün![]()

Wunderschönen guten Morgen Ihr Farmi's und nicht Farmi's 
Korsett, wo tua i mein Gössermuskel hinOwa bitte mit Korsett und Reifrock a dazua![]()
![]()

Man will ja eh vorwärts kommenI woaß ned wos as Auto wieda ghobt hot, is wieda koa Returgang rein gangen. Mi zipft die Kistn scho bold aun
Owa maunchmoi muaß ma bisserl zruck fohrn das wieda vorwärts gehtMan will ja eh vorwärts kommen![]()
Dei Radl is zum zruck schiam owa handlicherDas Problem hab i bei mein Radl a oft geht ka zuruckfohrn mehr
Vasteh di scho wiast moanst, i fohr a meistens zruck Hoamfür mi gibts nur vorwärts aber ab und zu führt der weg auch zurück

Owa des wär a Fasten wos mi gor ned so leicht follat
Dann post i Heit fleißig mein Zumpf, dann ghör i dazua
Guate Idee, da Traktor soll Dieselfasten, am besten mindestens bis zum 11.11. Faschingbeginn. Zumindest wär s mi um einiges leichter.i fast immer warum soll i mehr essen wie i brauch bringt ja a nix wens beim Traktor 20 L Diesel nocheinschittest wenn er schon vull is