- Reaktionen
- 12.037
- Checks
- 1
Owa i hob im Herzogbergtunnel ned Schnee gramt, weil a Kanaldeckel fehlt. I hob jo vor a poor Johr an Kanaldeckel in a an Wold owe gschossn, seither hob i mit a Bruchstelle a Problem
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wunderschönen guten Morgen Ihr Farmi's und nicht Farmi's 
Mi hods gschreckt wie i am letzten Klassentreffen wor. Leck san de olle oid worn. Owa ned nur die MädlsIrgendwie fühl i mi alt, obwohl s mit ned persönlich betrifft, owa da Bua hot von Mureck Abschied genommen
Du wohrscheinlich aMi hods gschreckt wie i am letzten Klassentreffen wor. Leck san de olle oid worn. Owa ned nur die Mädls![]()
Sei ned frechDu wohrscheinlich a![]()
Mei Frechheit mit Anstand is jo mei Ef ProblemSei ned frech![]()
Do hättens mi scho laung aussi haun miassn.Mei Frechheit mit Anstand is jo mei Ef Problem
du könntest dich ja auch Ursus-erektus nennen der aufgerichtete Bär

Dir hob i immer verstanden, außer Anfangs mit einer VerwechslungDo hättens mi scho laung aussi haun miassn.
Jo aun des kau i mi nu dunkel erinnern. Kau jo amoi passiern.Dir hob i immer verstanden, außer Anfangs mit einer Verwechslung
Mein größtes Problem is, das i selten etwas vergesse trotz mein AltsheimerJo aun des kau i mi nu dunkel erinnern. Kau jo amoi passiern.
Mi hods gschreckt wie i am letzten Klassentreffen wor. Leck san de olle oid worn. Owa ned nur die Mädls![]()
Na koa bisslUnd du sicha goar ned, gö![]()
Hast eam wieder auffazaht a?Owa i hob im Herzogbergtunnel ned Schnee gramt, weil a Kanaldeckel fehlt. I hob jo vor a poor Johr an Kanaldeckel in a an Wold owe gschossn, seither hob i mit a Bruchstelle a Problem
Meine jüngster is min Studium vorigs Jahr fertigworn. I kann mi no erinnern wie er mit da Windl untern Tisch umadumgrutscht is.Irgendwie fühl i mi alt, obwohl s mit ned persönlich betrifft, owa da Bua hot von Mureck Abschied genommen
Na koa bissl

Nee, soll da Fizeburgamoasta schuftnHast eam wieder auffazaht a?