Farmi´s Treffpunkt

• Ersteller Ersteller Gast
  • Erstellt am Erstellt am
Jedenfalls an Nochbar sei Dirndl kau ned mit sein CVT fohrn, die is ned schwer gnua und er solwa steigt glei ohne wos ztuan vom Traktor o, weil sobald er vom Sitz aufsteht schleift der Traktor ein und steht
Is bei unserem Dutz auch so🙄. Kaum, dass i mein Hintern a bisserl aufheb, wenn i hint' a Gerät anhängen will, steht er scho 🙄.

Unser Auto hod den Splee, des bremst sich ein wenn ma s'Türl aufmocht 🤦🏼‍♀️.

huhu, mei @Mitglied #538532 :winke: - bist du jetzn scho a Farmy-Frühpensionistin :hmm:

Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.
Naa🤷🏼‍♀️.
Do fehlen mir nu mindestens 15 Joahr🙈
... naa.. gaunz so schlimm ists ned owa wer weis wos da Regierung bis dahin noch alles einfällt zum Budget Loch stopfen.
Owa mocht nixi, wenn i nu länger hackln soll. Sunst würd' ma eh fad werden 😅

I hob Seinerzeit no mit n Traktor die Milchkannen va 18 Bauern zum Milchhütterl gführt
Nachdem i ka Farmerin bin kaun i da ned mitredn. Aba im Urlaub bei meine Leit in OÖ samma ois Kinda in da Frua imma mit da Tant zum Mülibankal mitgaugan, hom uns auf di Mülikaundln gsetzt und gwort. Und san daun aum Aunhänga ins nächste Dorf mitgfoarn. Des wor imma a Obenteia fia uns aus da Hoibstodt.🥰

Nachdem i ka Farmerin bin kaun i da ned mitredn. Aba im Urlaub bei meine Leit in OÖ samma ois Kinda in da Frua imma mit da Tant zum Mülibankal mitgaugan, hom uns auf di Mülikaundln gsetzt und gwort. Und san daun aum Aunhänga ins nächste Dorf mitgfoarn. Des wor imma a Obenteia fia uns aus da Hoibstodt.🥰
In die Ferien bin i a immer mitgfohrn oder am Wochenend

Is bei unserem Dutz auch so🙄. Kaum, dass i mein Hintern a bisserl aufheb, wenn i hint' a Gerät anhängen will, steht er scho 🙄.

Unser Auto hod den Splee, des bremst sich ein wenn ma s'Türl aufmocht 🤦🏼‍♀️.

Des habn unsare Bagger und Kräne a. Aber nur 15 Minutn lang, da gibts je nach Typ an Holzkeil oder in Seitnschneider dafür

Zurück
Oben