- Reaktionen
- 90.095
- Checks
- 1
Sah ich in einer Dokumentation. Dort teilte sich ein Paar das Gebiss.
Ich hoffe du bist net in der Verlegenheit?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Sah ich in einer Dokumentation. Dort teilte sich ein Paar das Gebiss.
Ich hoffe du bist net in der Verlegenheit?
Jo iss so.Auf ois vo do drüm is momentan Lieferzeit vo 6/8 Wochn wenns'd a Glick host und sunst 3-6 Monat
Jo iss so.
Verstehn tua is net - wie lang fliegt a Flugzeug vo Japan umma?
Kam alles per Flugzeug, owa die Ukrainegschicht wird schon beitragen das nix mehr geht.Kimmt jo pis mit de Schinackln und ned mitn Fliga
Guten Morgen! Hier gibt es heute Schneesturm und alle sollen Zuhause bleiben
Na, das is seit 9/11. Seit damals funktioniert im Handl nix mehr gscheit, und unsere Zollerer machn a lauter Bledsinn weil is schöne Leben wass ghabt ham vorbei is. Die guadn und die oidn Deklarantn was des im Griff ghabt habn san in Pension.Irgendwie hat seit den ganzen Coronalügen eine miese Gesellschaft das Sagen
9/11 is sowieso so a Stichtag und meiner Meinung eine Inzinierung, Amerikanischer Finanzcresch, Corona, Ukraine nur ein Teil der FolgelügenNa, das is seit 9/11. Seit damals funktioniert im Handl nix mehr gscheit, und unsere Zollerer machn a lauter Bledsinn weil is schöne Leben wass ghabt ham vorbei is. Die guadn und die oidn Deklarantn was des im Griff ghabt habn san in Pension.
Guten Morgen! Hier gibt es heute Schneesturm und alle sollen Zuhause bleiben
- dann kommi und bleib ...bei Dir Zuhause

Passt schön aufBei uns grad auch Schnee und ordentlich Ostwind dazu und später solls zu regnen anfangen![]()
Bin eh im Home-Office heute
Passt schön auf![]()
Da Bua darat a gern orbeitn stott in da Berufsschul sitznI muas GsD ned fort; mei Dirndl muas dann in'd Oarbeit![]()