- Reaktionen
- 32.729
Kriagst du an Stress mit mir, weil i wenig Zeit zan Ef süchteln hob?I hob a ned geschrieben, dass du an Streß host![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Kriagst du an Stress mit mir, weil i wenig Zeit zan Ef süchteln hob?I hob a ned geschrieben, dass du an Streß host![]()
Auto.... Arbeitsinspektor.... Maschinenüberprüfung... Hazung.... alls a Pflanzerei.Des is überall so
Die wollen auch lebenAuto.... Arbeitsinspektor.... Maschinenüberprüfung... Hazung.... alls a Pflanzerei.
Is ois recht aber ma braucht net die Leit mit an Bledsinn schickaniern.Die wollen auch leben
Ja freiliKriagst du an Stress mit mir, weil i wenig Zeit zan Ef süchteln hob?![]()
![]()
Feste und Feiern muaß ma jo ned besuchenJetzt kommt wieder eine erholsame Arbeitswoche, Keinen Fest und Feier Stress
I hob scho 2 Jahrzehnte koa Gspusi mehr, a Zeit laung wor s no nebenbeiMei GöGa is jz owa selten nebenbei
und für a G'spusi is grod koa Zeit![]()
Griaß eich.
Wos hob i olls vasamt?
Und Gestern?Um de Zeit nu nix![]()
Woaßt eh, da Nochbar und vorher is die Schwägerin mit Mann und Schwiemu kemman. Is sogor mit n Stollgehn spät gwordnI glaub a nimma vü![]()
So in der Art sog i immer zu oan va meine SchwogaI hob koan Stress
Es is nur maunchmoi a bisserl trawi![]()
![]()
Griaß di,Schönen guten Morgen in die Runde![]()