- Reaktionen
- 95.018
- Checks
- 11
Jo mein wos interessiert mich a onderer StänderI glaub fast du manst wen andern wie I - wöchan manst Du?![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Jo mein wos interessiert mich a onderer StänderI glaub fast du manst wen andern wie I - wöchan manst Du?![]()
Jo mein wos interessiert mich a onderer Ständer![]()
Wos wülst du mit deine 2 gelben Halbkreise vo mir segn?Dann ghört a fakezertifiziertes Fahndungsbüdl her.

des is a Sunn durchstrichn. Wie bei die Gaunerbüdln in da Zeitung.Wos wülst du mit deine 2 gelben Halbkreise vo mit segn?
![]()
Wenn do ned g'schmiert woarn isden oidn Truthahn hams am Mitglied #76200 aus net ganz durchschaubaren Gründen oba genehmigt![]()

Einfahrt für schassaugate verbotenWos wülst du mit deine 2 gelben Halbkreise vo mit segn?
![]()
Achsodes is a Sunn durchstrichn. Wie bei die Gaunerbüdln in da Zeitung.
Aber wennst scho frogst... in alpnländischn Popsch köntatst amoi herzagn.Wos wülst du mit deine 2 gelben Halbkreise vo mit segn?
machen sie es bei uns auch schon ?Wurdest du auch beschnitten ich frog fürn olten truthohn![]()
Lustig wird's wenn der Nebel hängen bleibtJz hauma owa so a stoarkes Tau, dass wir nu ned schwadern können
Jo den haben wir seit ein paar Jahren auch manchmal.Lustig wird's wenn der Nebel hängen bleibt
Bei uns ist das Risiko sehr groß, vor der zweiten Oktoberhälfe brauchen wir den letzten Schnitt gor ned mochn ( es würd noch zu stark anwachsen). Die Tage werden aber genauso kürzer, der Einfallswinkel der Sonne immer flacher und an vielen Stellen kommt gar keine Sonne mehr hin. Am Besten ist es dann früher Mittag essen und Halbtags zu fahren. Bei schönstem Hochdruckwetter sitzen wir aber oft in der Nebelsuppe. Aber der letzte Schnitt bringt oft mehr Ertrag als die beiden Sommerschnitte. Klimatisch sind wir halt kein Grünlandgebiet, sondern ein AckerbaugebietJo den haben wir seit ein paar Jahren auch manchmal.
Hob eh a so Stellen, owa woxn tuats trotzdemBei mir san de Schattseitigen Hänge ob Ende September kaum mehr befahrbar. Wennst des übersiehst kannst es vergessen.
Hob eh a so Stellen, owa woxn tuats trotzdemBei mir san de Schattseitigen Hänge ob Ende September kaum mehr befahrbar. Wennst des übersiehst kannst es vergessen.
Des stimmt. I los daun eben des Jungvieh drüber grasen. Is hoid bei an nassen Herbst a so a Gschicht.Hob eh a so Stellen, owa woxn tuats trotzdem
Auswärts geht des mit dem Weiden holt schwerDes stimmt. I los daun eben des Jungvieh drüber grasen. Is hoid bei an nassen Herbst a so a Gschicht.
Des stimmt. Und wos nu so a Problem is, ob Mitte Oktober mögens nimma draußen sein. Do fangens an zum auskommen. Do losst as gern in Stoi.Auswärts geht des mit dem Weiden holt schwer
Stimmt die Erfahrung haben wir auchDes stimmt. Und wos nu so a Problem is, ob Mitte Oktober mögens nimma draußen sein. Do fangens an zum auskommen. Do losst as gern in Stoi.
I hob bemerkt, das spät im Herbst Gspinnat wern beim rein gehnDes stimmt. Und wos nu so a Problem is, ob Mitte Oktober mögens nimma draußen sein. Do fangens an zum auskommen. Do losst as gern in Stoi.